مدیرعامل خانه کتاب مطرح کرد:
مدیرعامل خانه کتاب گفت: بانک شهر سال گذشته نه به عنوان یک بانک عامل، بلکه به عنوان بانک حامی همکاری خوبی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته است. ب
کد خبر: ۴۱۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰ 04 May 2017
به گزارش  تابناک رضوی، مجید غلامی در خصوص سرانه مطالعه در کشور،گفت: سرانه مطالعه و کتابخوانی در کشور قابل قبول نیست، اما با توجه به برنامه و تمهیداتی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیاری از نهادهای دیگر مثل نهاد کتابخانه های عمومی، دانشگاه ها و مدارس داشته اند، روند رو به رشدی داشته است. 
وی عنوان کرد: تا رسیدن سرانه مطالعه به نقطه ای مطلوب فاصله بسیاری داریم و تمام ارگانها از جمله خانه کتاب باید تلاش های بیشتری داشته باشد. 
مدیرعامل خانه کتاب عملکرد بانک شهر برای دومین حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب را مطلوب دانست و گفت: سال گذشته بانک شهر حضور خوبی در نمایشگاه کتاب داشت و امسال هم می تواند با تجربیات سال گذشته خدمات با کیفیت تری ارائه دهد. 
غلامی تصریح کرد: بانک شهر سال گذشته نه به عنوان یک بانک عامل، بلکه به عنوان بانک حامی، همکاری خوبی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته است. 
وی ادامه داد: بانک شهر در برنامه هایی غیر از نمایشگاه بین المللی کتاب همچون حمایت نمایشگاه های استانی، برنامه های کتاب فروشی ها و ناشران نیز همکاری های خوبی داشته و اتفاقات خوبی را رقم زده است.
مدیرعامل خانه کتاب با اشاره به حضور مستمر و مفید بانک شهر در زمینه کتاب و کتابخوانی، عنوان کرد: امیدوارم بانک شهر نه به عنوان یک کار اقتصادی یا فرهنگی بلکه به عنوان یک کار حمایتی در این زمینه ظهور کند و خود را در کنار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یک حمایت کننده اصلی برای تشویق شهروندان به مطالعه بداند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار