شهردار سرابله از آغاز عملیات بهسازی، بیس ریزی و جدول گذاری خیابان ها و کوچه های فرعی و اصلی شهرک کارخانه سیمان این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۱۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰ 03 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر سرابله و جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات روز چهارشنبه از شهرک کارخانه سیمان شهر سرابله بازدید و در جریان مشکلات و خواسته های مردم این محله قرار گرفتند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر سرابله در حاشیه این بازدید گفت: خدمات رسانی بهینه و مناسب و کسب رضایتمندی مردم از اولویت های مدیریت شهری است.
 
جواد محبت اظهار کرد: در سال های گذشته مشکلاتی در این محله پر رفت و آمد وجود داشت که هیچ اقدام در خور شان مردم در این محله انجام نگرفت و حل این موضوع از مطالبات مردم از شورای شهر و شهرداری است.
 
وی توسعه زیر ساخت ها، شاداب سازی فضای شهری، پاکسازی محله، جدول گذاری و بهسازی معابر و کوچه ها را از برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر برای اعمال تغییرات مناسب در این شهرک اعلام کرد.
 
شهردار شهر سرابله نیز در سخنانی گفت: نامناسب بودن وضعیت خیابان ها و کوچه های این شهرک به دغدغه ساکنان این محله تبدیل شده بود و رفع این نارسایی ها در اولویت کوتاه مدت شهرداری است که تمام تلاش و همت خود را برای رسیدن این محله به یک وضعیت مطلوب و عامه پسند بکار خواهیم گرفت.
 
سجاد میرزایی افزود: با مساعدت مدیران استانی و مجوز برداشت شن در روستای سنگ سفید، در روزهای آینده عملیات بیس ریزی معابر این شهرک آغاز می شود و سپس جدول گذاری و تسطیح کوچه ها و معابر را انجام می دهیم.
 
وی ایجاد طرح فاضلاب شهری و دفع پسماند در این محله را از دیگر برنامه های شهرداری برشمرد و تاکید کرد: مردم در پرداخت عوارض شهرداری همکاری داشته باشند تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن کارهای زیربنایی و مهم را انجام دهیم.
 
شهردار سرابله یادآور شد: به شهروندان تعهد داریم و رعایت حقوق شهروندی و رسیدن به وضعیت مطلوب و ایجاد شور و نشاط اجتماعی را وظیفه اصلی خود می دانیم.
 
میرزایی ادامه داد: در روزهای آینده مکانی که برای احداث پارک در این محله در نظر گرفته شده بود را ساماندهی کرده و با خرید و نصب وسایل بازی و سرگرمی، آن را به مکانی برای تفریح ساکنان تبدیل می کنیم چون فضای سبز و نشاط آور، امید و بالندگی را در بین مردم گسترش می دهد.
 
به گزارش تابناک ایلام، شهرک کارخانه سیمان شهر سرابله با بیش از 250 خانوار ساکن مشکلات متعددی در حوزه خدمات شهری دارد و معابر و کوچه های این شهر از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.
 
مهمترین خواسته های مردم ساکن در این محله ایجاد جاده ارتباطی مناسب، فضای سبز، استقرار فضاهای آموزشی و تربیتی، سیستم فاضلاب شهری و دفع پسماندها، جدول گذاری کوچه ها و تعیین تکلیف اسناد زمین ها و منازل مسکونی است.
 
شهرستان 57 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار