عثمان ویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر با بیان اینکه برنامه های مختلفی در هفته ی بزرگداشت مقام معلم به منظور تجلیل از پیشکسوتان عرصه ی تعلیم وتربیت ، و همچنین معلمان برتر منطقه ای و استانی در این شهرستان برگزار می شود .
کد خبر: ۴۱۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 02 May 2017
عثمان ویسی در گفتگو با تابناک :
عثمان ویسی امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: برنامه‌های  متنوعی در گرامیداشت هفته ی معلم درسال تحصیلی 96-95 توسط ستاد بزرگداشت مقام معلم در شهرستان روانسر در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: به مناسبت هفته ی بزرگداشت مقام معلم (12 تا 18 اردیبهشت ماه) ازیازده  معلم برتر و 23پیشکسوت تعلیم و تربیت  این شهرستان که در سال تحصیلی جاری به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند  تجلیل می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر ادامه داد، در چهار جلسه کاری ستاد هفته معلم و نیز مصوبات شورای آموزش وپرورش برنامه های اجرایی گرامیداشت هفته ی معلم  جهت اجرا و ابلاغ به مدارس،  مورد بررسی قرار گرفت .

این مسئول بیان داشت: در آستانه هفته معلم با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه بسیج دانش آموزی و کانون بسیج فرهنگیان مزار شهدای این شهرستان غبار روبی و عطر افشانی می شود و با حضور در منزل خانواده ی معلم شهید از مقام شهدای فرهنگی تجلیل می شود .

وی به دیگر برنامه‌های هفته معلم در شهرستان روانسر اشاره کرد و گفت: در این هفته ، جمعی از کارکنان آموزش و پرورش، معلمان برتر شهرستان ، فرهنگیان عضو بسیج فرهنگیان و مربیان حلقه‌های صالحین مدارس ضمن دیدار با امام جمعه روانسر از رهنمودهای ایشان بهره مند می شوند.

به گفته مدیر آموزش و پرورش روانسر، در روز سه شنبه 12اردیبهشت ماه (  اولین روز هفته ی  گرامیداشت مقام معلم )، زنگ *سپاس معلم * در تمامی مدارس این شهرستان نواخته می‌شود.

وی از برگزاری مراسم نمادین زنگ سپاس معلم در همین روز( سه شنبه )  با حضور مسئولان، اعضای انجمن اولیا و مربیان و جمعی از پیشکسوتان تعلیم و تربیت در دبیرستان دخترانه *فرهنگ * خبرداد و افزود: در این مراسم ضمن اجرای برنامه های ویژه از مقام معلم شهید استاد *مرتضی مطهری*  تجلیل و دانش آموزان با اهدای شاخه های گل از معلمان قدردانی خواهند بود .

این مسئول به برگزاری مراسم زنگ *سپاس معلم* در مدارس بخش *شاهو * از توابع شهرستان روانسر نیز اشاره کرد و گفت : در رو چهارشنبه ( 13 اردیبهشت ماه جاری ) نیز در آئینی با حضور بخشدار *شاهو*  و مسئولان محلی*  زنگ سپاس معلم*   در دبستان *17شهریور * نواخته و در نشستی از مقام معلمان این بخش تجلیل می شود .

ویسی گفت : به منظور ایجاد نشاط و شادابی در میان فرهنگیان مسابقات فوتسال در بین معلمان مدارس پسرانه برگزار و از  تیم برتر  تقدیر می شود .

وی در ادامه ی گفتگو خاطرنشان کرد:  روز جمعه (15اردیبهشت ماه ) فرهنگیان همراه با سایر اقشار مردم  در آئین سیاسی عبادی نماز جمعه در مسجد جامع بصورت سازماندهی شده حضور خواهند یافت.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر گفت : در هفته معلم  برنامه هایی با محوریت اولیا دانش آموزان در مدارس برگزار ودر قالب جنگ های شادی  از تلاش های همکاران فرهنگی تجلیل می شود .

وی در پایان عنوان کرد: دیدار با بازماندگان خانواده ی معلمان عزیزی که فوت کرده اند و عیادت از همکاران فرهنگی که در بستر بیماری هستند نیز در هفته معلم از جمله برنامه های ستاد بزرگداشت مقام معلم است.
گفتگو ازحدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار