رئیس هیأت اسکیت خراسان رضوی:
رئیس هیأت اسکیت خراسان رضوی گفت: مسابقات بین المللی اسکیت روی یخ ، زمستان سال جاری در مشهد برگزار می شود و ما آمادگی کامل برای برگزاری این رقابت ها را داریم.
کد خبر: ۴۱۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ 01 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،محمد عجم با اشاره به اینکه تمامی شرایط برگزاری مسابقات اسکیت روی یخ مهیا شده است، اظهار داشت: مشغول رایزنی با فدراسیون هستیم تا بتوانیم بهترین میزبانی را داشته باشیم.
وی افزود: پیش بینی ما در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی اسکیت روی یخ، اوایل زمستان سال جاری و در دی ماه است و تلاش داریم تا با همکاری شرکت پدیده این مسابقات را در پیست اسکیت روی یخ پدیده شاندیز برگزار کنیم.
رئیس هیأت اسکیت خراسان رضوی ادامه داد: با همکاری خوبی که با مجموعه پدیده داشتیم همه امکانات برای میزبانی از این رویداد بین المللی آماده شده و تلاش می‌کنیم تا تیم‌های مختلفی از کشورهای آسیا و حتی اروپا را به این مسابقات دعوت کنیم.
عجم در ادامه درباره وضعیت رشته اسکیت در خراسان رضوی گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در این رشته داریم و در مواد سرعت، هاکی و فری استایل در تیم ملی صاحب نماینده هستیم.
وی ادامه داد: در اسکیت روی یخ نیز خوشبختانه با وجود پیست سرپوشیده ای که در مجموعه پدیده شاندیز وجود دارد و کاملا استاندارد است، ورزشکاران ما مشکلی در این زمینه ندارند و حتی برخی از میزبانی های تیم ملی اسکیت روی یخ را نیز در این مکان برگزار 
کرده ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار