فرمانده نیروی انتظامی
وی ادامه داد: پلیس در ارتقای امنیت اقدامات بسیار مثبتی را انجام داده است که از جمله آن می‌توان به کاهش جرائم خشن و افزایش کشفیات اشاره کرد.
کد خبر: ۴۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 31 May 2015
فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بخش جرائم خشن شاهد کاهش و در بخش کشفیات جرائم شاهد روند افزایشی بوده‌ایم.
سردار حسین اشتری در صبحگاه عمومی پلیس استان البرز اظهار داشت: تلاش در ایجاد امنیت و آرامش در استان البرز به واسطه حضور نیروی انتظامی استان و همزبانی و هماهنگی ایجاد شده بسیار چشمگیر بوده است.
وی ادامه داد: در بخش جرائم خشن شاهد کاهش و در بخش کشفیات جرائم شاهد روند افزایشی بوده‌ایم.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه روند فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز روند رو به رشدی است، خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود امکانات و نیروی انسانی به جهت تلاش و مجاهدت نیرو‌های انتظامی در کشور تاکنون اقدامات بسیار شایسته‌ای صورت گرفته است.
اشتری ادامه داد:‌ اولویت‌بندی ماموریت‌ها و موضوعات طبق برنامه‌ مشخص و طبقه‌بندی شده، که امیدواریم تا پایان سال شاهد اقدامات چشمگیری در موضوعات امنیتی و ارائه خدمات به مردم باشیم.
وی ادامه داد: پلیس در ارتقای امنیت اقدامات بسیار مثبتی را انجام داده است که از جمله آن می‌توان به کاهش جرائم خشن و افزایش کشفیات اشاره کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه در موضوع کاهش سرقت نیز باید همت بیشتری را به منظور اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم افزود: در این راستا باید به عوامل اصلی این پدیده توجه بیشتری شود.
اشتری خاطرنشان کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر نیز نیروی انتظامی با عوامل ساخت و توزیع موادمخدر اقدامات بسیار چشمگیری را انجام داده است.
وی تأکید کرد: البته در این حوزه با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اساسی و همچنین هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی اقدامات مناسب‌تری نیز صورت خواهد گرفت.
فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی و به منظور رفاه حال مردم و به ویژه خانواده‌ها اقدامات جدی‌تری صورت گیرد.
اشتری در بخشی از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی و بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر حاکمیت کشور است خاطرنشان کرد: استقرار امنیت از مهمترین وظایف پلیس نیروی انتظامی است.
وی بیان داشت: نیروی انتظامی به دلیل ارتباط تنگاتنگی که با مردم دارد می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای ایجاد امنیت اقدامات بسیار موثر و سازنده‌ای را داشته باشد.
اشتری اعلام کرد: مردم نیز با مشارکت و همدلی با این نیرو می‌توانند، پلیس را بیش از پیش در مأموریت‌های خود یاری دهند.
فرمانده ناجا گفت: در این راستا مردم می‌توانند با انعکاس و اطلاعاتی که دارند در پیشگیری بسیاری از جرایم موثر باشند و با ارائه اطلاعات به نیروی انتظامی از وقوع بسیاری از جرایم جلوگیری کنند.
وی تأکید کرد: بر این اساس ما هم این قول را به مردم کشورمان و به ویژه مردم این استان می‌دهیم که با اقتدار بیشتر با مجرمان و کسانی که مخل آسایش و نظم مردم هستند برخورد قاطع خواهیم داشت و در این حوزه اغماضی در کار نیست.
اشتری تصریح کرد: ما وظیفه داریم با هر باند و شبکه‌ای که باعث قانون گریزی و سلب آسایش مردم شود با هماهنگی قانون و با پنجه محکم و مقتدارنه برخورد نماییم.
وی پلیس را بهترین پناهگاه برای کسانی دانست که مورد ظلم واقع شده‌اند و عنوان داشت: پلیس مقتدارنه در تمام ساعات شبانه روز در اقصی نقاط کشور آماده و پاسخگو است.
اشتری در ادامه سخنان خود به وضعیت معیشتی در نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان ذی‌ربط در تلاش هستیم تا مشکلات و نیازهای همکاران در نیروی انتظامی را برطرف کنیم.
وی در ادامه سخنان خود به بحث تلفات جاده‌ای اشاره کرد و گفت: استان البرز به دلیل داشتن جاده‌های مهم باید مورد توجه قرار گیرد. اشتری اعلام کرد: در این راستا با استفاده از سیستم‌های نوین و آموزش مأموران و همچنین همکاری مردم با پلیس امیدواریم بتوانیم در بحث تلفات جاده‌ای در استان البرز شاهد کاهش آمار این مهم باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار