عضو شورای چهارم شهر مشهد:
وقتی عملکرد شوراهای مختلف توسط کارشناسان، مورد محک و میزان قرار گیرد، مواردی از برخوردهای حزبی و جناحی در شورای چهارم دیده می شود که باعث بوجود آمدن اقلیتی در شورا شد و به قولی موی دماغ اکثریت شورا و شهرداری شدند.
کد خبر: ۴۱۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 29 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید جلال فیاضی عضو شورای چهارم شهر مشهد با بیان این مطلب که نباید مسائل را سیاه و سفید دید، گفت: قطعا اعضای شورا در این چهار سال زحماتی کشیدند و اقداماتی را انجام دادند که نباید اقدامات انجام شده را نفی کنیم اما حرف من اینجاست که شهر مشهد شایستگی و ظرفیت شورا و مدیریت شهری توانمندتر و بهتری را دارد.

فیاضی افزود: شورای شهر دو وظیفه مهم برعهده دارد: تصویب مقررات محلی برای اداره شهر و نظارت بر اجرای این مقررات. 

او که کابینه اش را خط قرمز می دانست کجاست؟


وی با اشاره به اینکه شورای چهارم به وظیفه دوم خود به درستی عمل نکرد، گفت: این شورا در بخش نظارت نتوانست به وظایف خود عمل کند وعلتش هم این بود که اکثریت اعضای شورای چهارم، شهردار را خط قرمز خود می دانستند.

عضو شورای چهارم افزود: اینکه یکی از دوستان اکثریت شورای چهارم می گوید که بعضی از اعضای شورا، موی دماغ شهرداری و شورای شهر هستند، این نگرش خوبی نیست. اعضای شورای شهر براساس قانون وظیفه دارند تا برکارها نظارت کنند و ابزارشان هم تذکر، سوال، استیضاح، تحقیق و تفحص است. اینکه عضو شورا از ابزار خود استفاده کند و به او بگویند موی دماغ، به این معنی است که عده ای نظارت شورا را برنمی تابند.


وی ادامه داد: آن کسی که کابینه خود را خط قرمز می دانست و دستگاه های نظارتی را موی دماغ تلقی می کرد، دیدیم که امروز به چه سرنوشتی دچار شده است!

با پیشنهاد من در ظاهر موافقت نکردند ولی در عمل...

فیاضی درباره استعفای شهردار گفت: برخی از دوستان در مورد فعالیت های انتخاباتی شهردار معتقد به استعفای ایشان بودند. بنده در جلسه غیرعلنی شورا پیشنهاد دادم، برای اینکه هیچ شبهه ای اتفاق نیفتد، آقای شهردار تا پایان انتخابات مرخصی بگیرد و جانشینی هم برای خودش انتخاب کند تا به فعالیت های انتخاباتی خود برسد.

وی ادامه داد: اما دوستان با این پیشنهاد موافقت نکردند و گفتند که آقای شهردار در ساعات غیر اداری به فعالیت های انتخاباتی خود می رسد. هر زمانی هم که آقای شهردار احساس کردند که در آن روز نمی توانند به مدیریت شهر بپردازند، مرخصی بگیرند در نهایت پیشنهاد دوستان رای آورد اما در عمل، پیشنهاد من اتفاق افتاد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار