مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: ۱۱ پروژه ورزشی امسال در سمنان به بهره‌برداری می‌رسد و مرحله نخست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شاهرود افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۱۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 27 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره وضع پروژه‌های ورزشی در این استان اظهار کرد: در سه سال اخیر، ۲۰ پروژه ورزشی را در استان سمنان به بهره‌برداری رساندیم.

وی تصریح کرد: ۳۷ هزار مترمربع طی این سال‌ها به فضاهای ورزشی در استان سمنان اضافه شده است؛ از ۲۰ مکان ورزشی جدید، ۱۲ مکان در شهرها و هشت پروژه در روستاهای این استان افتتاح شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تأکید بر لزوم بهره‌برداری از ۱۱ پروژه دیگر تا پایان سال ۹۶ اضافه کرد: سعی و تلاش ما این بوده که تا پایان سال جاری، ۱۱ پروژه دیگر را به بهره‌برداری برسانیم که از این تعداد، در مجموع پنج پروژه در روستاهای استان واقع است.

فتاحی با اشاره به اینکه استادیوم ۱۵ هزار نفری سمنان بزرگ‌ترین پروژه ورزشی در استان سمنان بود که سال گذشته به بهره‌برداری رسید، افزود: این پروژه به‌عنوان زیباترین پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی در تشریح پروژه‌های هدف‌گذاری شده برای افتتاح گفت: سالن ورزشی شهرستان دامغان، زمین چمن کلاته دامغان، مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان سمنان، سالن باستانی شاهرود و زمین فوتبال روستای مغان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در تشریح ادامه این پروژه‌ها افزود: فاز اول استادیوم پنج هزار نفری گرمسار، استادیوم پنج هزار نفری دامغان و استادیوم ۱۵ هزار نفری شاهرود را به‌عنوان پروژه‌های بزرگ و پراعتبار امسال به بهره‌برداری خواهیم رساند.

فتاحی سالن باستانی گرمسار، سالن ورزشی بانوان درجزین، سالن ورزشی ری‌آباد میامی و سالن ورزشی حسین‌آباد کالپوش را از این دست پروژه‌ها برشمرد و تصریح کرد: تمام تلاش ما به بهره‌برداری رساندن این پروژه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ خانه ورزش روستایی در اهداف ما در حوزه عمرانی قرار دارد، اضافه کرد: ۱۱ پروژه اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد و مابقی آن بعد از اردیبهشت‌ماه و به‌مرور تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اظهار کرد: این پروژه‌ها در مناطق محروم که فاقد امکانات ورزشی هستند، به بهره‌برداری خواهد رسید.

فتاحی با معرفی جام پارس به‌عنوان یک اتفاق بزرگ و مهم در استان سمنان، این رویداد را هدیه اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به مردم سمنان برشمرد و اضافه کرد: مسؤولان ارشد فدراسیون و رؤسای فدراسیون‌های اندونزی، بلاروس و بلغارستان این رقابت‌ها را هم‌سطح با مسابقات جهانی برشمردند و از رسانه‌ها هم تشکر دارم که در انعکاس این رویداد پای کار بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار