رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر اعلام می کند خودروهای هیبریدی تنها ۵۰ درصد از تخفیف برای ورود به طرح ترافیک برخوردار هستند.
کد خبر: ۴۱۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 26 April 2017
پس از گلایه برخی شهروندان مبنی بر مشکلاتی که بر سر راه دریافت آرم طرح ترافیک خودروهای هیبریدی ایجاد شده و برخلاف وعده‌های داده شده باید برای ورود به محدوده طرح ترافیک هزینه‌ای پرداخت کنند، ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: در کمیسیون عمران ورود آزادانه خودروهای هیبریدی در محدوده‌های طرح ترافیک به تصویب رسید.

وی ادامه داد: این موضوع برای تشویق خریداری خودروهای پاک که آلاینده‌ای ندارند، بود و اگر خلاف این موضوع اتفاق افتاده به شورا اعلام شود تا این موضوع پیگیری شود.

با این وجود احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل می‌گوید: کمیسیون عمران موافق سیاست‌های تشویقی برای خودروهای هیبریدی بود زیرا این خودروها آلایندگی ندارند و نیازی نیست برای ورود به محدوده طرح ترافیک شامل سیاست‌های محدودکننده شوند.

وی تصریح کرد: اما در صحن شورا تنها تخفیف ۵۰ درصدی مورد تصویب قرار گرفت و پیش‌بینی شد این خودروها همگی امکان برخورداری از طرح ترافیک را داشته باشند اما ۵۰ درصد هزینه‌ها را پرداخت کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار