قهرمان جوان لامردی تیم تنیس روی میز پیوند اعضای کشور گفت:به‌دلیل کمبود امکانات ورزشی تنیس روی میز در لامرد مجبور به حضور و انجام تمرینات خود در مرکز استان فارس هستیم.
کد خبر: ۴۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰ 30 May 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:سید‌مجتبی احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سن یک‌سالگی با مشکل کلیه مواجه شدم و مرتب دیالیز می‌شدم و تا 19 سالگی روند این درمان ادامه داشت به‌ طوری‌ که دو کلیه خود را از دست دادم، اما پس‌ از آن عمل پیوند کلیه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه از دو سال پیش به‌صورت حرفه‌ای ورزش تنیس روی میز را آغاز کرده، افزود: سطح برگزاری مسابقات تنیس روی میز در استان فارس بسیار بالا است.

احمدی در مورد کمبود امکانات ورزشی نیز گفت: به‌دلیل کمبود امکانات ورزشی تنیس روی میز در لامرد مجبور به حضور و انجام تمرینات خود در مرکز استان فارس هستیم.

این ورزشکار جوان لامردی اضافه کرد: مشکلات مالی گریبان‌گیر ورزش تنیس روی میز در لامرد است که باید مورد حمایت جدی قرار گیرد.

قهرمان تنیس روی میز پیوند اعضای کشور همچنین از حضور خود در مسابقات جهانی تنیس روی میز پیوند اعضا خبر داد و خاطرنشان کرد: با حضور در اردوهای تیم ملی، برای مسابقات جهانی تنیس روی میز پیوند اعضا در کشور آرژانتین که شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود آماده می‌شوم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار