تازه های پلیسی استان فارس
پسری که عامل خودسوزی دختر دانشجوی شیرازی بود در حضور پلیس مورد ضرب و شتم مردم قرار گرفت/در 24 ساعت گذشته مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در چند شهرستان استان فارس کشف شد/ساده لوحی و طمع مردی که 130 میلیون وامش را به یغما بردند/تصادف 3 خودرو و کشته شدن 1 نفر و مصدومیت 8 نفر
کد خبر: ۴۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳ 30 May 2015
تابناک فارس:

واکنش فرمانده نیروی انتطامی به ضرب و شتم متهمی در شیراز

سردار اشتری،فرمانده نیروی انتظامی کشور در واکنش به فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی که گفته می‌شود مربوط به دستگیری عامل آزار و اذیت دختر دانشجوی شیرازی است که چندی پیش خودکشی کرده بود، گفت: حضور متهمان در صحنه وقوع جرم با نظر مقام قضایی است و به دستور آنان انجام می‌شود، اما در این بین ممکن است تعرض مردم نیز رخ دهد که پلیس سعی می‌کند از آن جلوگیری کند اما گاهی این موضوع به دلیل خشم مردم از عامل آن حادثه است.


تصادف 3 خودرو با یکدیگر و 1 کشته و 8 مصدوم

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس گفت : بر اثر برخورد دو دستگاه پراید با یک دستگاه پژو پارس در 13 کیلومتری مسیر داراب - شیراز ، سرنشین یکی از دو خودرو پراید کشته و راننده آن نیز مجروح شد.سرهنگ کسری سیروسی افزود : در این سانحه که به علت انحراف به چپ یکی از دو خودرو پراید رخ داد ، سرنشین پراید دیگر نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شد.


کشف 471 کیلو مواد مخدر در 24 ساعت از سراسر استان

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران پاسگاه انتظامی هرمود عباس شهرستان لارستان هنگام گشت‌زنی در جاده زاهدمحمود به یک خودروی نیسان که حامل پنج گوساله بود، مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

سردار احمدعلی گودرزی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودرو 148 کیلوگرم تریاک که در کف خودرو جاسازی‌ شده بود، کشف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب نیز مطلع شدند مقداری مواد مخدر در یک باغ دپو شده است که بلافاصله مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل موردنظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بررسی‌های بیشتر 245 کیلوگرم حشیش که در این باغ و زیر خاک مدفون‌ و با خار و خاشاک پوشانده شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در محل کشف مواد مخدر هیچ‌کسی حضور نداشت، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری صاحبان این محموله مواد مخدر ادامه دارد.

سردار گودرزی افزود: همچنین مأموران ایستگاه بازرسی قلاتویه شهرستان داراب نیز با توقیف یک خودرو رانا، 29 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و سه نفر را دستگیر کردند.

وی از کشف 48 کیلو و 500 گرم تریاک توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز خبر داد و گفت: این مقدار مواد مخدر نیز در بازرسی از یک خودرو پیکان کشف و دو نفر در این مورد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین گفت: شماره تلفن 2184269 به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خریدوفروش مواد مخدر است.


130 میلیون؛جزای ساده لوحی و طمع کاری

رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار داشت: فردی مضطرب با ارائه مرجوعه قضائی به این پلیس مدعی شد 130 میلیون ریال از حسابش به سرقت رفته در حالی‌که می‌داند این برداشت‌ها چگونه صورت گرفته است!

سید موسی حسینی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود بیان کرد حدود پنج ماه پیش پیامکی مبنی بر برنده شدن در قرعه‌کشی بر روی تلفن همراهش ارسال‌ شد که از وی درخواست می‌شود برای دریافت وجه به خودپرداز بانک مراجعه کند.

وی افزود: شاکی نیز طمع کرده و در حالی‌که می‌دانسته پیام از طرف کلاهبرداران است یک حساب بانکی که وجه نقدی در آن نبوده را انتخاب و به درخواست کلاهبردار پاسخ مثبت می‌دهد.

حسینی گفت: پس از گذشت پنج ماه از آن واقعه، 130 میلیون ریال وام به همین حساب واریز شده که کمتر از دو ساعت توسط فرد کلاهبردار از حسابش برداشت می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا اقدامات خود را برای شناسایی متهم آغاز کرده و در ادامه موفق به شناسایی متهم شدند.

وی در این مورد بیان کرد: هیچ ارگان و سازمانی برای واریز وجه با عنوان برنده شدن، از افراد درخواست نمی‌کند به خودپرداز بانک مراجعه کند و همواره شهروندان باید هشیار بوده و فریب این‌گونه پیامک‌ها را نخورند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار