تیم والیبال بانوان فارس در هفته ماقبل پایانی لیگ بر‌تر والیبال بانوان کشور در خانه برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی مغلوب شد.
کد خبر: ۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰ 10 February 2015

به گزارش تسنیم، رقابت‌های لیگ بر‌تر والیبال باشگاه‌های کشور از هفته نهم با برگزاری دیداری در شیراز به پایان رسید و تیم هیئت والیبال استان فارس با شکست برابر صدرنشین رقابت‌ها در رده پنجم جدول باقی ماند.

در ادامه این رقابت‌ها بانوان والیبالیست فارس در مصاف با تیم قدرتمند و پرمهره دانشگاه آزاد‌‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد کاری از پیش نبردند و در 3 ست پیاپی مغلوب این تیم شدند.

در این مسابقه و در ست نخست، نماینده فارس بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و حتی تا آخرین امتیازات نیز پابه‌پای دانشگاه آزاد پیش آمد اما سرانجام این تیم دانشگاه آزاد بود که این ست را با برتری 25 بر 23 به سود خود خاتمه داد.

در ست دوم، بر خلاف ست نخست، بانوان والیبالیست فارس نتوانستند خود را به گرد پای دانشگاه آزاد برسانند و با افزایش اختلاف امتیاز از ابتدای ست در ‌‌‌نهایت دانشگاه آزاد این ست را 25 بر 11 از هیئت والیبال فارس برد.

پیروزی دانشگاه آزاد در ست سوم نیز محتمل به نظر می‌رسید و در ‌‌‌نهایت با برتری 25 بر 18 در ست سوم و در مجموع ست شماری، 3 بر صفر، این مسابقه با برتری صدرنشین لیگ به پایان رسید.

در فاصله یک هفته مانده به پایان این مسابقات تیم والیبال دانشگاه آزاد با 25، و ذوب آهن با 20 امتیاز عنوان‌های قهرمانی و نایب قهرمانی خود را مسجل کرده‌اند و دو تیم گاز تهران و میزان خراسان به ترتیب با با 17 و 16 امتیاز برای کسب عنوان سومی رقابت می‌کنند ضمن اینکه تیم‌های فارس با 3 امتیاز و شهرداری ارومیه نیز بدون کسب امتیاز در رده‌های پنجم و ششم قرار دارند.

بانوان والیبالیست فارس در آخرین مسابقه خود در این فصل در سالن دستغیب شیراز به دیدار تیم شهرداری ارومیه می‌روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار