١٢٤٠ متر لوله‌گذاری در قالب طرح فاضلاب شهر تهران از ابتدای امسال انجام شد.
کد خبر: ۴۰۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 17 April 2017

مدیر عامل شرکت فاضلاب تهران گفت: طبق هماهنگی با شهرداری ، کار در روزهای تعطیل آغاز سال ادامه داشت و از ابتدای امسال تاکنون ١٢٤٠ متر لوله گذاری در سطح مناطق شهر اجرا شده است.

اصغر ریاضتی فعالیت کارگاه تونل فاضلاب‌رو غرب را با توجه به ورود قالب سگمنت‌های جدید در ابتدای سال ٩٦ بسیار مهم عنوان و تاکید کرد: تاکنون این پروژه ٤٧٠ متر پیشرفت داشته است و با ورود قالب‌های جدید و آغاز تولید سگمنت‌های بتنی اجرای پروژه با سرعت بیش‌تری ادامه دارد.

او با اشاره به دیگر پروژه‌های سطح شهر تهران گفت: کارگاه‌های شرکت در منطقه ٢ شهرداری از دیگر کارگاه‌های فعال در تعیطلات بود که در این مناطق ٧٤١ متر حفاری و لوله‌گذاری در اندازه‌های ٢٥٠و٦٠٠ میلی‌متر در محدوده‌های گیشا، شیخ فضل‌الله نوری، جلدی و کاردان انجام شده است.

در منطقه ٥ شهرداری نیز  بیش از ٣٠٠ متر لوله‌گذاری فاضلاب در اندازه‌های ٢٥٠و٤٠٠میلی‌متر در محدوده خیابان‌های لاله غربی، شاداب، احسانی و فرعی‌های یک غربی انجام شد.

در منطقه ٣ (خیابان‌های باهنر، شریعتی-خاقانی و گل نبی)  و  منطقه ٧ نیز بیش از ٢٠٠ متر لوله گذاری از ابتدای امسال تاکنون انجام شد.

به گفته ریاضتی در کارگاه  فاضلاب‌رو غرب تهران نیز دستگاه حفار در میدان آزادی مستقر و فعالیت حفاری تونل در این مسیر آغاز شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار