سرپرست هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: تیم دوچرخه سواری خراسان رضوی به مسابقات منطقه‌ای گلستان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۴۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 29 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید مجتبی جاودانی ایرانی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنبم اظهار داشت: مسابقات قهرمانی دوچرخه سوای کشور در تهران برگزار شد که از خراسان رضوی در این دوره از مسابقات دو نفر در بخش امید و دو نفر در بخش بزرگسالان در این مسابقات رکاب زدند.

سرپرست هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی افزود: در این مسابقات در بخش امید، سجاد کوکبی و کیوان رکائی و در بخش بزرگسالان علی متقیان و سجاد طیهوری از خراسان رضوی شرکت کردند که خوشبختانه در این دور از مسابقات 28 تیم حضور داشتند و خراسان رضوی توانست مقام هشتم را به دست آورد.

جاودانی بیان کرد: به میزبانی استان تهران مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری بانوان کشور برگزار شد که تیم دوچرخه سواری بانوان خراسان رضوی علی رغم تمامی مشکلات و موانع موجود در ارتباط با مسائل تمرینی توانستند از میان 16 تیمی که در این مسابقات حضور داشتند رتبه سوم را کسب کنند.

وی تصریح کرد: فردا مسابقات منطقه‌ای استقامت دوچرخه سواری کوهستان به میزبانی گلستان و در شهر مینو دشت این استان برگزار می‌شود که نمایندگان دوچرخه سواری خراسان رضوی در قالب 6 رکاب زن به این دور از مسابقات اعزام می‌شوند که بنا بر آنچه که بر روی کاغذ مشهود است احتمال قهرمانی خراسان رضوی در این دور از مسابقات بسیار زیاد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار