ان مدیرکل گمرکات استان بوشهر گفت: ۴ میلیون و ۶۵۲ هزار تن کالا در دو ماه نخست امسال از گمرکات استان بوشهر صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۱ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۴۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 29 May 2015
تابناک بوشهر: احمد پورحیدر شامگاه پنجشنبه در نشست شورای گفت‌و‌گو دولت با بخش خصوصی در استان بوشهر با بیان اینکه صادرات در این استان از رشد مطلوبی برخوردار بوده اظهار داشت: تجارت و فعالیت‌های بازرگانی در استان بوشهر افزایش یافته به‌گونه‌ای که در دو ماه نخست امسال صادرات کالاهای غیر نفتی در استان بوشهر رشد 41 درصدی داشته است.

وی افزود: در این مدت 4 میلیون و 652 هزار تن کالا از گمرکات استان بوشهر صادر شده است.

مدیرکل گمرکات استان ارزش کالاهای صادر شده  را  2 میلیارد و 740 میلیون دلار دانست و تصریح کرد: ارزش صادرات کالا از این گمرکات در مقایسه با 2 ماه سال قبل 7 درصد افزایش دارد.

پورحیدر با اشاره به واردات کالا از گمرکات استان بوشهر افزود: در دو ماه نخست امسال 286 هزار تن کالا از طریق گمرکات استان بوشهر وارد کشور شده است که رشد 87 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای وارداتی رشد 61 درصدی دارد گفت: ارزش کالاهای وارداتی از گمرکات استان بوشهر 555 میلیون دلار است که رشد 61 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

مدیرکل گمرکات استان بوشهر بیان کرد: درآمد گمرکات استان بوشهر 98 درصد افزایش یافت و به 260 میلیارد تومان رسید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار