رئیس هیأت کوهنوردی آبیک خبر داد
رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان آبیک از صعود کوهنوردان این شهرستان به آبشار شل‌بن و ارتفاعات آن در شهرستان طالقان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 15 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمد رمضانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: کوهنوردان شهرستان آبیک صبح روز جمعه 25 فروردین ماه به آبشار شل‌بن و ارتفاعات آن در شهرستان طالقان صعود کردند.

وی افزود: این برنامه کوهنوردی، نخستین برنامه کوهیپمایی امسال هیأت کوهنوردی شهرستان آبیک بود که با حضور دو گروه کوهنوردی از شهرستان کرج و اشتهارد و 20 نفر از اعضای هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان آبیک برگزار شد.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان آبیک ادامه داد: حرکت کوهنوردان ساعت هفت صبح از میدان مادر شهر آبیک آغاز شد و به سمت آبشار شل‌بن و ارتفاعات آن ادامه یافت.  

رمضانی اضافه کرد: رفت و برگشت کوهنوردان از آبیک به سمت آبشار شل‌بن و ارتفاعات آن 10 کیلومتر بود که کوهنوردان علاوه بر لذت بردن از هوای بهاری، از مناظر زیبا و طبیعت بکر و آبشار زیبای شل‌بن طالقان بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه کوهپیمایی روز جمعه 25 فروردین ماه جاری تا ساعت 19 همان روز به طول انجامید و کونهوردان به سلامت به شهر آبیک بازگشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار