مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: بزودی ۳ مرکز فرهنگی و هنری در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۰۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 12 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،رضا موزونی ، اظهار داشت: ارتقا کیفیت بک به نرنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری در مراکز کانون‌های استان در دستور کار قرار دارد و برای این مهم تلاش خواهیم کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از افتتاح ۳ مرکز فرهنگی و هنری جدید طی امسال خبر داد و افزود: برنامه‌های ما در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

موزونی تامین شایسته در بحث ملزومات و انجام برنامه‌های بازدید کارشناسی و ارتباط مستمر میان حوزه کارشناسی و مراکز را از برنامه‌های کانون اعلام کرد و گفت: کیفیت بخشی به فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون مورد تاکید است.

وی پایدار سازی اعضای کانون را از  دیگر اهداف و برنامه‌های مهم طی امسال عنوان و بیان کرد: تولید محتوای فرهنگی و تولیدات فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

موزونی یادآور شد: بزودی چند مرکز فرهنگی و هنری در استان افتتاح خواهد شد و امیدواریم به دستاوردهای ارزشمندی در این حوزه دست یابیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار