فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: در طرح های پاکسازی مناطق آلوده این شهرستان ۱۴۰ معتاد پرخطر جمع آوری شدند.
کد خبر: ۴۰۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 11 April 2017
سرهنگ واحد نور محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان پرخطر به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در شهرستان بهارستان به اجرا در آمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان ادامه داد: طی اجرای این طرح در ۱۰ روز گذشته تعداد ۱۴۰ نفر از معتادان تابلو و پرخطر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

وی اضافه کرد: این افراد، پس از جمع آوری از سطح شهرستان به مراکز و کمپ های ترک اعتیاد منتقل شدند تا پس از ‏سم زدائی به مراکز کارآفرینی و توانمندسازی معرفی شوند.‏

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان جمع آوری معتادان متجاهر را موضوعی مرتبط با امنیت اجتماعی مردم دانست و گفت: مردم با مشاهده این افراد در کوچه و خیابان احساس نا امنی می کنند.

نورمحمدی ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند، گفت: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار