معاون سابق برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد
معاون سابق برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد در خصوص انتخابات شورای پنجم مشهد گفت: داشتن انگیزه خدمت و پرهیز از سهم خواهی ها و روحیه کار جمعی باید مد نظر نامزدهای انتخاباتی باشد و توجه صرف به منافع شخصی زمینه ساز فساد های مالی در دراز مدت می شود، همچنین اگر افرادی قدرت مقابله با فسادهای درون شهرداری را نداشته باشند به افرادی منفعل تبدیل خواهند شد.
کد خبر: ۴۰۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 11 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از مشهد تریبون، محمدمهدی برادران خاطر نشان کرد: باید بین انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تفاوت قائل شد زیرا آن یک انتخابات سیاسی در سطح ملی و این یک انتخابات در سطح  محلی و منطقه ای برای رفع مشکلات و پیشبرد امور اجتماعی، فرهنگی و خدماتی مردم در یک منطقه و شهر است، بنابراین نیازی به حضور پررنگ جناح های سیاسی در آن نمی باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیشتر به افرادی نیاز است که روحیه اجتماعی و گوش شنوا برای شنیدن حرف های مردم داشته باشند تا بتوانند به شهرداری آینده در سیاست گذاری های عمومی کمک کرده و پلی بین مردم و مدیران شهری آینده باشند.

برادران اذعان داشت: در کنار همه این ویژگی ها باید افرادی باشند مثبت اندیش، آینده نگر و خوش بین که به دور از جناح بندی های سیاسی بتوانند دور هم جمع بشوند و کار ها را پیش ببرند و چنین جمعی در صورت تشکیل ائتلاف خوبی خواهد شد، لذا ائتلاف مثبت اندیشان بسیار مفید است اما افرادی تندرو که تنها حرف ها و شعار های سیاسی را بلد هستند کاری از پیش نمی برند و بر مشکلات شهر می افزایند.

این دکتری برنامه ریزی شهری ادامه داد: بهتر است مردم بر اساس سلیقه سیاسی رای ندهند، چه خوب است که افرادی به شورای پنجم راه پیدا کنند که نسبت به آینده شهر دیدگاه مثبت داشتند لذا باید در حال حاضر یک تقسیم بندی در شهر مشهد بین مثبت اندیشان و منفی نگران بشود و اگر جمعی از افراد مثبت اندیش کنار هم جمع شوند می توان به آنها امیدوار بود.

برادران ادامه داد:افراد سیاسی، تند و منفی نگر کاری را پیش نمی برند و هنری جز حرف های سیاسی زدن ندارند، ما مخالف سیاست نیستیم اما ویژگی های پیشبرد امور در شورا متفاوت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار