داور لیگ برتری فوتبال کشورمان مطرح کرد
داور لیگ برتری فوتبال کشورمان افزایش بودجه ورزشی را گامی برای توسعه این بخش می‌داند و معتقد است: ایده‌ای برای خروج از رکود ورزش در سمنان وجود نداشته است.
کد خبر: ۴۰۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 10 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسین زیاری امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به عملکرد ورزش استان سمنان در سال 95 اظهار داشت: بررسی ورزش استان سمنان تنها اظهار نظر درباره عملکرد شخص نیست؛ بلکه این ارزیابی به عملکرد دانشگاه‌های تربیت‌بدنی، هیأت‌های ورزشی، داوران و رسانه‌ها نیز بستگی دارد.

وی با بیان اینکه اتفاق خاصی در حوزه ورزش استان سمنان نیفتاده است، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه شاهد حرکت رو به ‌جلو و پیشرفتی در زمینه ورزش استان نبوده‌ایم؛ بلکه پسرفتی هم در حوزه ورزشی وجود نداشت و اتفاقات مانند سال‌های گذشته بود.

این کارشناس ارشد مدیریت ورزشی ادامه داد: میزبانی، افتتاحیه‌ها و برگزاری همایش‌ها در سال‌های قبل وجود داشت و برنامه خودجوش که ناشی از فکر و ایده و با هدف تکمیل ورزش استان سمنان باشد، وجود نداشته و روند امور مانند گذشته بوده است.

زیاری با بیان اینکه عدم پیشرفت و ثابت ماندن وضع ورزش استان سمنان ناشی از نبود برنامه مدون علمی و عملی است، اظهار کرد: شاید عنوان شود که برنامه داریم و روی کاغذ می‌آید؛ ولی سندی برای سنجش کمیت ورزش استان سمنان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه شاخص عملکرد میزبانی همانند گذشته بود، تصریح کرد: کارمندان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و هیأت‌ها زحمات زیادی کشیده‌اند که شکی در آن نیست؛ اما ایده‌ای که ورزش استان را از حالت رکود خارج کند، وجود نداشته است.

این داور لیگ برتری فوتبال کشورمان با اعلام اینکه در سال جدید اتفاقات مثبتی در حوزه ورزش افتاده است، گفت: چهار برابر شدن بودجه ورزشی در سال 96 رقم بالایی است که این امر گامی برای توسعه ورزش استان محسوب می‌شود و به استان‌هایی مانند سمنان که همیشه از کمبود بودجه گله‌مندند و به امید بودجه کشوری هستند، کمک زیادی می‌کند.

زیاری ادامه داد: انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری نیز از اتفاقات مهم است که می‌تواند به ورزش کمک کند و شهرداری‌ها از نهادهای مهمی هستند که در بعد حرفه‌ای، قهرمانی و همگانی کمک‌کار ورزش استان هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال 96 باید بسیاری از داشته‌ها احیا شود، گفت: زمانی در بحث فوتبال ساحلی قطب ایران بوده‌ایم و بسیاری از استان‌ها به پیشرفت قابل قبولی رسیده‌اند و باید در این زمینه تلاش شود.

این کارشناس ارشد مدیریت ورزشی خاطرنشان کرد: اعتماد، عدالت و صداقت موجب جذب مشارکت سرمایه‌های اجتماعی می‌شود و با تکیه‌بر این سه اصل، مشارکت اجتماعی افزایش می‌یابد و پیشرفت را به دنبال خواهد داشت.

منبع: فارس
برچسب ها: لیگ برتر ، فوتبال ، داور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار