اخبار پلیس استان ؛
سرپرست پلیس راه استان گفت: با تلاش مأموران، دو وسیله نقلیه که دارای باک اضافی بودند متوقف و جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شدند.
کد خبر: ۴۰۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 09 April 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "رضا همتی زاده " اظهار داشت: مأموران گشت پلیس راه در هنگام کنترل وسایل نقلیه در محور ایلام-مهران، دو دستگاه کامیون را به علت ارتکاب تخلف متوقف کردند.

وی افزود:در بررسی های کارشناسان، مشخص کرد که وسایل نقلیه توقیفی دارای باک اضافی و غیرمجاز بوده و مبادرت به حمل سوخت مازاد بر باک اصلی می کردند.

سرپرست پلیس راه استان ایلام در پایان گفت :با توجه به سال اقتصاد مقاومتی و اینکه یکی از مؤلفه های مهم شعار سال، در کشور ما مبارزه موثر با قاچاق کالا است ماموران پلیس راه به عنوان ضابط قضایی در صورت برخورد با این موارد بلافاصله اقدامات قانونی را به مرحله اجرا در می آورند.  
 

عامل فروش مواد مخدر در ملکشاهی دستگیر شد
 
فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی از دستگیری عامل فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ "خسرو تنها " گفت:به دنبال اطلاع از فعالیت فردی در امر تهیه مواد مخدر و قرص های روان گردان در سطح شهرستان ملکشاهی موضوع در دستور پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.
 
وی ادامه داد:پس از انجام یکسری فعالیت های اطلاعاتی متهم و محل فعالیتش شناسایی و عملیات دستگیری او نیز با هماهنگی مرجع قضایی انجام شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت:در محل فعالیت این فرد مقادیری مواد مخدر و قرص روانکردان کشف شد. /م





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار