رئیس کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در واکنش به گلایه خانواده‌های کاراته‌کاها گفت: میزبان شرایط برگزاری مسابقات را طی دو روز نداشت و ما هم ناچار شدیم این رقابت‌ها را به صورت فشرده طی یک روز برگزار کنیم!
کد خبر: ۴۰۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 08 April 2017
به گزارش تابناک : رقابت‌های قهرمانی کشور رده سنی امید پسران در مریوان کردستان با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید و تیم مازندران بر سکوی قهرمانی ایستاد، طولانی شدن زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور باعث شده که برخی از خانواده‌های ورزشکاران به شدت از نحوه برگزاری مسابقات گلایه مند باشند. محمد علی زمانی در مورد دلیل طولانی شدن مسابقات و اینکه چرا این رقابت‌ها تا ساعات پایان شب طول کشیده است توضیحاتی داده که در ادامه آمده است.
 
محمدعلی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در کردستان، گفت: مسابقات خوبی در مریوان برگزار شد و خوشبختانه استقبال خوبی را از این رقابت‌ها شاهد بودیم. مسابقات در 6 وزن کومیته و کاتای انفرادی برگزار شد که در مجموع 400 نفر در این رویداد حضور داشتند. میزبانی مسابقات برعهده هیأت کاراته شهرستان مریوان بود و این مسابقات در سالن 1200 نفری زاگرس طی یک روز در 3 تاتامی برگزار شد.
 
وی در ادامه، افزود: ما پیش از آغاز مسابقات اعلام کرده بودیم که ملی پوشان حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 95 نیاز به حضور در این مسابقات را ندارند و به همین دلیل شرایط برای دیگر نفرات مهیا شد تا عملکرد خود را نشان دهند.
 
رئیس کمیته مسابقات کاراته در پاسخ به این سؤال که دلیل طولانی بودن زمان برگزاری مسابقات چه بود، گفت: از قبل پیش‌بینی ما به این صورت بود که مسابقات طی 2 روز برگزار خواهد شد اما با توجه به اینکه میزبان شرایط برگزاری را طی دو  روز نداشت ما هم ناچار شدیم مسابقات را به صورت فشرده طی یک روز برگزار کنیم. ابتدا مراسم افتتاحیه داشتیم که این موضوع خود زمان‌بر است و به همین دلیل یک مقدار زمان برگزاری مسابقات طولانی شد. 
 
وی در واکنش به گلایه خانواده‌های کاراته‌کاهای حاضر در این مسابقات که چرا باید مسابقات تا ساعت یک شب طول بکشد، گفت: بله ما این موضوع را قبول داریم که مسابقات خیلی طولانی شد و ما ناچار شدیم حداقل تا 12:30 شب پیگیر برگزاری مسابقات باشیم. به هر حال شرایط طوری شد که ناچار شدیم مسابقات را در طول یک روز برگزار کنیم. ما در این رقابت‌ها رپه‌شارژ داشتیم که این موضوع خود زمان‌بر است و با توجه به فشردگی برگزاری مسابقات ما تا ساعت‌های پایانی شب در سالن حضور داشتیم.




منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار