مرکز فناوری و خدمات کسب و کار شهرک صنعتی شماره یک ایلام روز پنجشنبه با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان ایلام راه اندازی شد.
کد خبر: ۴۰۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 06 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در این آیین گفت: کار ساخت مرکز فناوری و خدمات کسب و کار شهرک صنعتی ایلام در سال ٩١ آغاز شد.
 
علی یزدانی اظهار کرد: این مرکز برای استقرار مشاوران و ارائه کنندگان خدمات کسب و کار و همچنین ارائه خدمات مشاوره ای به منظور کمک به واحدهای صنعتی در حوره تولید، بازار، تدارکات ایجاد شده است.
 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: این مرکز در گستره ١١ هزار و ٦٥٦ متر مربع، ١٦ دفتر و اتاق کار دارد که تاکنون ١١ دفتر از آنها به متقاضیان و صاحبان مشاغل واگذار شده است.
 
یزدانی ادامه داد: ساختمان مرکز فناوری و خدمات کسب و کار شهرک صنعتی ایلام به اتاق مدیریت، سرسرای همایش، نمایشگاه، غذاخوری و سرویس بهداشتی مجهز است.
 
وی یادآور شد: ١٣ میلیارد و ١٣٠ میلیون ریال اعتبار از محل منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی برای ساخت این مرکز هزینه شده است.
 
به گزارش تابناک ایلام، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به همراه شماری از معاونان و مدیران وی صبح چهارشنبه در سفری 2 روزه وارد ایلام شدند.
 
بازدید از شهرک و نواحی صنعتی، راه اندازی مرکز خوشه های کسب و کار کشور از جمله برنامه های سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان ایلام است.
 
یزدانی قرار است در ادامه این سفر در آیین بهره برداری از واحد صنعتی روغن گیری گیاهی در شهرک صنعتی ایلام و گشایش مرکز عرضه فرش استان شرکت کند.
 
استان ایلام ١٤ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار