بارش های پراکنده در غرب کشور و سپس برخی از مناطق شمال غرب و البرز شرقی آغاز می شود و در همین مدت بارش های پراکنده استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه وبویراحمد را در بر می گیرد.
کد خبر: ۴۰۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 05 April 2017
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:ابرناکی هوا در جنوب غرب کشور از بعدازظهر روز پنجشنبه ( فردا) افزایش یافته و این پدیده سبب وقوع رگبارهای پراکنده در جنوب استان های خوزستان و بوشهر خواهد شد.
به گزارش ایرنا، براساس پیش بینی سازمان مزبور، از ابتدای روز جمعه این هفته ( 18 فروردین ) بارش های پراکنده در غرب کشور و سپس برخی از مناطق شمال غرب و البرز شرقی آغاز می شود و در همین مدت بارش های پراکنده استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه وبویراحمد را در بر می گیرد.
امروز( چهارشنبه ) وزش باد شدید در نواحی شرق و جنوب شرق و همچنین بر روی خلیج فارس و دریای عمان سبب مواجی دریا می شود و وزش باد شدید از بعدازظهر این روز در غرب خلیج فارس کاهش پیدا می کند.
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با بیان این که روزچهارشنبه در جنوب غرب و برخی نقاط نوار شرقی و جنوب شرقی کشور همچنان وزش باد شدید خواهیم داشت، افزود:وزش باد گاهی با پدیده گرد و خاک، در این مناطق موجب کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا خواهد شد.
احد وظیفه خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه (امروز) در اغلب مناطق کشور روند افزایش دما ادامه خواهد داشت و با توجه به نفوذ جریان های گرم و مرطوب جنوبی از اواخر وقت روز پنجشنبه در برخی از مناطق جنوب غرب و غرب کشور، افزایش ابر و بارندگی خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار