معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز از استفاده 85 درصدی مسافران اتوبوس‌های شهری از کارت شهروندی خبر داد.
کد خبر: ۴۰۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 05 April 2017
ناصر شمس معاون شهردار شیراز با بیان اینکه تمام وسایل نقلیه سیستم حمل و نقل عمومی درون شهری شیراز به همت بانک شهر به کارت‌خوان و پرداخت الکترونیک مجهز و متصل می‌شود، گفت: با تعداد کارت‌هایی که مسافران در ایستگاه‌ها استفاده می‌کنند مشخص شده 85 درصد از مسافران از کارت استفاده می‌کنند.
 
شمس با اشاره به اینکه کارت خدمات شهروندی بانک شهر که در حال حاضر بسیاری از شهروندان از آن استفاده می‌کنند می‌تواند برای 16 خدمت مورد استفاده قرار بگیرد، گفت: اگر تمام خدمات شهروندی در یک کارت تجمیع شود مردم استقبال بیشتری می‌کنند که این کار به همت بانک شهر در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: این کار به مدیریت ناوگان حمل و نقل عمومی کمک می‌کند تا بتواند هم در مدیریت لحظه‌ای موفق باشد و هم مدیریت دراز مدت را به درستی انجام دهد.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بانک شهر در حوزه و حمل و نقل می‌تواند خدمات‌رسانی به مردم را تسریع و تسهیل کند، تصریح کرد: هدف اصلی ما و بانک شهر این است که یک کارت یونیک برای تمام سیستم حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، تاکسی و مترو تعریف شود تا مردم به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار