یادداشت//ابوالفضل چمندی
پنج شنبه قرار است دومین مجمع ملی جمنا، 5 کاندیدای نهایی این جبهه را انتخاب کند.
کد خبر: ۴۰۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳ 03 April 2017
بدیهیست که تا لحظه معرفی این کاندیدا،اتاق فکر جمنا استراتژی بخصوصی را جهت اعلام عمومی منتخبین مجمع ملی بکار بندد و نحوه ورود و تعین کاندیدای نهایی بگونه ای خاص و غیرقابل پیش بینی طراحی گردد.

سه هزار نفری که باید 5 نامزد نهایی را انتخاب کنند بایستی بدور از احساسات معمول با تعهد پذیری بالا نسبت به مردم و انقلاب، افرادی را انتخاب کنند که  برنامه جامع و کاملی برای اداره کشور داشته باشند و بتوانند مطالبه بحق مردم و حاکمیت یعنی اقتصاد، تولید و اشتغال را عینیت بخشند.

برنامه محوری و تجربه درازمدت اجرایی جهت پیاده کردن این برنامه ها به انضمام محبوبیت و شناخت مردمی و قدرت بالای گفتگو با رقیب جزء ویژگی های مهمیست که باید افراد داشته باشند.

تشکیلات مداری فرد منتخب، ویژگی بسیار مهمیست که حیات جمنا در سالهای آتی به آن وابسته است(فعالیت تشکیلاتی نیروهای انقلاب پس از شهادت آیت الله بهشتی و رهبری آیت الله خامنه ای عقیم ماند)

 مجمع ملی باید بداند که در صورت پیروزی نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب، در آینده باید پاسخگوی ملت باشد و ملت آنها را مسئول کارآمد یا ناکارآمدبودن این انتخاب می دانند در نتیجه آبروی تشکیلات انقلاب را نبایستی به پای قدرت طلبی و منفعت طلبی شخصی و گروهی ریخت.

 5 نامزد جمنا بایستی از گفتمان حاکم بر جامعه یعنی اقتصاد نهایت استفاده را ببرند و الا همچون سال 92 فردی دیگر با شعاری غیر واقعی!(وعده صد روز)  بر کرسی پاستور تکیه می زند.

 با فاکتور گرفتن از نیات افراد جهت کاندیداتوری نهایی می توان مهندس عزت الله ضرغامی، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، دکتر محسن رضایی، دکتر محمدباقر قالیباف و دکتر مهرداد بذرپاش را بعنوان بهترین ترکیب جمنا که دارای ویژگی های فوق بصورت نسبی هستند را برای رقابت سال 96 پیشنهاد داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار