سرمربی تیم تراکتورسازی گفت:شانس آوردیم توپ مگنو در لحظات پایانی گل نشد.
کد خبر: ۴۰۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷ 01 April 2017
امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت:تیم ما یکی از بازی های خوبش را خصوصا در نیمه اول داشت.می توانستیم به گل دوم و سوم هم برسیم اما بدشانس بودیم.به بچه ها تبریک می گویم که فوتبال خوبی کردند. ما فرصت‌های بسیار خوبی در این بازی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و اگر بازیکنانمان در زدن ضربات آخر دقت می‌کردند شاید 3 امتیاز را می‌گرفتیم.اعتقاد من این است گل گسترش خطا بود و روی شهرام گودرزی هم خطای پنالتی شد.شانس آوردیم توپ مگنو در لحظات پایانی گل نشد.در فوتبال قانون نانوشته‌ای وجود دارد که اگر گل نزنی گل می‌خوری و امروز این قانون شامل حال ما شد.فکر می‌کنم داور باید دقیقه 48 مگنو باتیستا را اخراج می‌کرد. با این حال داشتن هشت کرنر و 6 ضربه درون چارچوب آن هم مقابل تیمی مانند گسترش فولاد نشان می‌دهد بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد:محمد نوری جزو خوب های ما بود و این حرکت ها درست نیست.ما آنالیز پیشرفته داریم و پس از هر بازی آنالیز می دهد.این رفتارها درست نیست.بچه ها دارند با این شرایط ایثار می کنند.

سرمربی تراکتورسازی درباره کنار گذاشتن فرزاد حاتمی بیان داشت:من چارچوبی دارم و از آن بیرون نمی آیم.او در اختیار باشگاه است و تنبیه شده است.حاتمی رفتار بچه گانه ای کرده است.من اگر چند بازیکن دیگر هم نداشتم او را استفاده نمی کردم.

وی ادامه داد:تعجب من این است که محمد نوری این همه تلاش می کند ولی شعار داده می شود.فعلا حاتمی در اختیار باشگاه است تا ببینیم چه می شود.

وی درباره اینکه چرا با توجه به اینکه تیمش از قهرمانی دور شده است از جوانان استفاده نمی کند گفت: زمانی که بازیکن جوان را به زمین مسابقه می‌فرستی، این بازیکن باید در شرایط ایده‌آل باشد وگرنه استعداد او تلف می‌شود. با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات برای تراکتورسازی بسته شده، آینده این تیم با همین جوانان و نیز تیم سایه ما دیده می‌شود. ایران پوریان مصدوم است و هرکس در شرایط او نمی‌تواند بازی کند چون سلامتش در خطر است. از بازیکنان تیم ممنونم که در این شرایط برای ما بازی می‌کنند با اینکه برخی از آنها مصدوم هستند.

به گزارش کاپ،قلعه‌نویی درباره اینکه خبرنگاری گفت که مردم متوجه هستند و محمد نوری واقعا بد بازی کرد گفت: این شما هستید که توهین می‌کنید وگرنه من چنین حرفی نزدم.

وی درباره اینکه آیا دویدن بازیکنان در انتهای مسابقه نوعی تنبیه به شمار می‌رفت بیان داشت:این حرف ها را نزنید. همه جای دنیا پس از بازی بازیکنان ریکاوری می‌کنند ما هم ریکاوری کردیم تا برای بازی‌های بعد آماده شویم. اصلا چنین بحثی نباید مطرح شود.فردا هم تعطیل کردیم چون سیزده بدر است.

قلعه نویی درباره اینکه به نظر می رسد تراکتور با رفتن سروش رفیعی شادابی اش را از دست داد گفت: من این حرف را تأیید می‌کنم. همانطور که گفتم پرسپولیس با جذب سروش رفیعی با نشاط‌تر بازی می‌کند.شما ببینید تعداد گل پرسپولیس پس از حضور رفیعی چقدر افزایش یافته است./کاپ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :