رئیس شورای اسلامی شهر برازجان از توسعه و تجهیز خانه‌های بازی کودک و نوجوان در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 27 May 2015
تابناک بوشهر: سیده خدیجه حسینی ظهر امروز در بازدید از خانه‌های بازی کودکان در برازجان ضمن تقدیر از زحمات مدیران این خانه‌های بازی اظهار کرد: باید با نزدیک شدن به کودکان در حد اعتدال از نظر عاطفی و محدود نکردن آنان زمینه رشد این قشر از جامعه را فراهم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان ادامه داد: بازی و تحرک بخش اصلی زندگی کودکان است، اگر به کودکان اجازه داده شود که با محیط و اشیای پیرامون خود بیشتر آشنا شوند، این امر باعث رشد مهارت‌های اجتماعی، شناختی و رشد کیفی آموزش کودکان خواهد شد.

وی از توسعه و تجهیز خانه‌های بازی کودک و نوجوان در برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این مهم برنامه‌ریزی شده است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

اسماعیل ناخایی مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان نیز گفت: یکی از برنامه‌های مشترک شورا و شهرداری توجه ویژه به موضوعات فرهنگی، آموزشی و تربیتی است و در همین راستا در حد توان خود خانه‌های بازی شهر را حمایت می‌کنیم و از هیچ تلاشی برای نشاط و پویایی آینده‌سازان کشور دریغ نخواهیم کرد.

مسئول کمیسیون عمران شورای اسلامی برازجان نیز گفت: اغلب اوقات اگر کمی وقت و حوصله کنیم، متوجه خلاقیت بچه‌ها خواهیم شد و بهترین زمان برای اطلاع از خلاقیت کودکان تماشای آنان هنگام بازی است.

محمدتقی گرمسیری سپس نکاتی را به مدیران خانه‌های بازی از قبیل ساماندهی و تشکیل پرونده برای هر یک از کودکان برای سوابق آنان متذکر شد.

معاون اجتماعی فرهنگی شهردار برازجان نیز گفت: فلسفه وجودی خانه‌های بازی، ارتقای خلاقیت و آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان است.

علی اسفندیاری تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این مراکز ایجاد محیطی کودکانه برای ایجاد شادابی برای آنان، پر کردن اوقات فراغت کودکان، آموزش مهارت و سبک زندگی از طریق بازی و اسباب‌بازی، ایجاد بستر مناسب به‌ منظور مشارکت کودکان و یادگیری فعالیت‌های گروهی و بازی‌های دسته‌جمعی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار