جانشين فرمانده ناجا در شيراز با اشاره به نامگذاری سال 1396 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان " اقتصاد مقاومتی؛ توليد - اشتغال"، گفت: مبارزه با قاچاق كالا يكی از مهمترين و اصلی ترين مأموريت هاي پليس در سال 96 خواهد بود.
کد خبر: ۳۹۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 28 March 2017
سردار "اسكندر مؤمنی" در جمع خبرنگاران بيان كرد: مبارزه با قاچاق كالا يك موضوع ملی است و نياز به عزم ملي در راستای مبارزه با اين پديده شوم دارد.

وی ادامه داد: از اين رو بايد قوانين براي قاچاقچيان بازدارندگي بيشتر و تسهيلات براي كسانی كه می خواهند به صورت قانونی کالایی وارد کنند   فراهم شود.

جانشين فرمانده ناجا با بيان اينكه نيروی انتظامی در اين راستا با تشكيل قرارگاه مبارزه با قاچاق كالا و ارز، اقدامات خود را در سال جديد همانند سال گذشته انجام می دهد، افزود: رويكرد اصلی پليس در اين مسير تمركز بر باندهای بزرگ و سازمان يافته است.

سردار مؤمنی اشراف اطلاعاتی در راه مبارزه با قاچاق كالا و تمركز بر مبادی رسمی را از ديگر رويكرهای اصلی پليس در راستاي مبارزه با قاچاق كالا در سال 96 عنوان كرد.

وی دستاوردهای پليس در سال گذشته در موضوع مبارزه با قاچاق كالا را مثبت دانست و افزود:كشفيات كالای قاچاق در سال گذشته بیش از 40درصد نسبت به سال 94 افزايش داشت است.

جانشين فرمانده ناجا توسعه استفاده از فناوری های نوين و سيستم هاي هوشمند در همه مأموريت های پليس، كاهش تصادفات رانندگي و امنيت اخلاقی و اجتماعی را از ديگر اولويت های پليس در سال جديد عنوان كرد.

سردار مؤمنی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به بهبود شاخص های امنيتی و همچنين اقدامات و عملكرد پليس فارس، گفت: تا به امروز حدود 10 ميليون تردد در استان فارس ثبت شده است كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزايش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار