معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی این شهرستان که با هدف رفاه حال مردم و خدمات رسانی به مسافران احداث شده در نوروز امسال مورد اسقبال و رضایت مسافران و گردشگران قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۹۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 28 March 2017
نبی بخش داوودی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجتمع های بین راهی با توجه به کویری و طولانی بودن راه های سیستان و بلوچستان نقش بسیار مهمی در خدمات رسانی بهتر به مسافران و رفع خستگی و تنوع رانندگان دارند.
وی افزود: مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی یک فضای اقامتی و کوتاه مدت با شاخصه های بهداشتی، رفاهی و خدماتی است که در هر بخش آن خدمات مرتبط به مسافران ارائه می شود.
فرماندار ایرانشهر گفت: هم اینک 2 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی مجهز به رستوران، سرویس های بهداشتی، مسجد و واحدهای آپاراتی، تعویض روغن و مکانیکی در جاده های ورودی ایرانشهر از سوی بخش خصوصی احداث شده که فاقد جایگاه سوخت هستند و مسافران را برای تهیه سوخت خودروهایشان با مشکل رو به رو می کند.
داوودی اظهار داشت: این مجتمع ها در فصول مختلف سال پذیرای جمعیت عظیمی از رانندگان و مسافران نقاط مختلف کشور هستند.
وی اضافه کرد: شهرستان ایرانشهر به علت قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب استان و داشتن ظرفیت های طبیعی و گردشگری همه ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران و رهگذران در جاده هاست که باید برای بهره برداری اقتصادی از این فرصت مجتمع های بین راهی به تمامی امکانات خدماتی و رفاهی از جمله جایگاه سوخت تجهیز شوند.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر زاهدان- چابهار و بم - چابهار واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار