ششمین کنفرانس بین المللی هپاتیت تهران با حضور پزشکان،محققان و دانشجویان پزشکی از امروز چهارشنبه 6 خرداد در سالن همایش های رازی تهران آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 27 May 2015
به گزارش ایرنا، دبیر علمی ششمین کنگره بین المللی هپاتیت تهران در مراسم افتتاحیه این کنفرانس به استقبال خوب محققان خارجی از این رویداد علمی اشاره کرد و گفت: تعدادی محقق برتر از کشورهای خارجی در این کنگره حضور دارند.

 سید موید علویان، آشنایی با تازه های تشخیص و پیشگیری، تعامل و همکاری بیشتر مراکز علمی داخلی و خارجی و ایجاد بستری مناسب برای توسعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی را از جمله اهداف برگزاری این کنگره اعلام کرد. 

وی ادامه داد:از مجموعه مقالات ارسال شده 200 مقاله پذیرفته شده است که در قالب سخنرانی و پوستر ارائه می شود.

علویان، ارائه آخرین یافته های هپاتیت و ارتقاء علمی کشور در این زمینه و بهبود سطح سلامت جامعه از دیگر اهداف این کنفرانس اعلام کرد.


***اعطای جوایز کوثر و یاس به محققان برتر 

وی به حضور فعال دانشجویان در این کنگره اشاره کرد و گفت:جوایز کوثر و یاس به دو محقق برتر اهدا خواهد شد.

پنجمین جایزه کوثر به محقق برجسته خارجی و اولین جایزه یاس به دانشجوی برتر در زمینه علم هماتولوژی اعطاء خواهد شد.

ششمین کنفرانس بین المللی هپاتیت یکی از بزرگترین رویدادهای علمی در زمینه بیماری های کبد است که در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی هر دو سال یکبار برگزار می شود و پژوهشگران و پزشکان ایرانی و خارجی زیادی در این کنفرانس شرکت می کنند.

کنفرانس هپاتیت تهران که با حضور گسترده محققان توانسته جایگاه مناسبی برای تعامل محققین بیماری های کبد کسب کند، روزهای 6 تا 8 خرداد در تهران برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار