مهدی کهن مسوول روابط عمومی هیات فوتبال مازندران اعلام کرد: یک دوره آموزش داوری درجه ملی فوتسال، عصر دیروز با حضور علاقمندانی از استان‌های کشور در ساری آغاز شد. به گزارش تابناک مهدی کهن اظهار کرد: علیرضا رجبی مدرس بین المللی فوتسال در این کلاس آموزش‌های لازم را به ۲۴ داور زن و مرد فوتسال کشور در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهدای ساری می‌دهد.
کد خبر: ۳۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ 27 May 2015

کهن اعلام کرد: این دوره آموزشی تا هفتم خردادماه ادامه خواهد داشت و در پایان آن به نفراتی که موفق به قبولی در آزمون‌های دوره شده باشند، گواهینامه معتبر اهدا خواهد شد.



مسوول روابط عمومی هیات فوتبال مازندران همچنین به دعوت هشت مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان مردان ایران اشاره کرد و گفت: در این اردو که تا دهم خرداد ماه در کمپ تیم‌های ملی ادامه خواهد داشت، امید عالیشاه، امید ابراهیمی، رامین رضائیان، عزت اله پورغاز، محمد‌نژاد مهدی، مهدی مومنی، مهرداد قنبری و مرتضی پورعلی گنجی بازیکنان مازندرانی فوتبال ایران حضور خواهند داشت.
 
وی گفت: کادرفنی تیم ملی فوتبال برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل ازبکستان و همچنین بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در برابر ترکمنستان بازیکنان را به اردو دعوت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار