به مناسبت سالروز فتح خرمشهر سپاه الغدیر استان یزد از راویان و پزشکان و خادمان راهیان نور تجلیل کرد.
کد خبر: ۳۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 26 May 2015
به گزارش تابناک یزد،مراسم تجلیل از راویان و خادمان و پزشکان راهیان نور با حضور سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون عملیات فرماندهی کل سپاه پاسداران، محمد علی طالبی معاون سیاسی استاندار یزد و مسئولین آموزش و پرورش استان در محل فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد برگزار شد.
  سردار علی فضلی، جانشین فرمانده بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه راهیان نور در این مراسم گفت:در حال حاضر بالاترین کاری که میتوان کرد حفظ هویت جوانان در هجمه سنگین فرهنگی است و هم اکنون 200 هزار نفر در اجرای فرمان رهبری به خدمت در راهیان نور مشغول هستند.
فضلی تصریح کرد: فتح خرمشهر فضل خدا به بندگانش بود کسانی که به واسطه اعتماد به خدا با نیت صادق و برای حفظ اسلام دفاع می کردند و خدا نیز امدادهای غیبی را برای این نیات فرستاد تا فتح حاصل شد.
وی با بیان اینکه اساسا دفاع مقدس یک آرمان بیشتر نداشت و آن هم احیای نماز بود، گفت: فتح خرمشهر فتح ارزشهای اسلامی است و امروز راهیان نور عملیات و حج بصیرتی است.
مسئول اردویی سپاه الغدیر استان یزد گفت: راهیان نور استان یزد با دارابودن ظرفیت های عالی و استقبال بی نظیر مردم از راهیان نور جزء کاروان های پربار راهیان نور است.
سرهنگ حبیب الله سیف الدینی گفت: در حال حاضر راهیان نور حرکت و عملیات بزرگ فرهنگی و حرکتی فرا ملی است و از 22 ملیت25 کشور در این کاروان حاضر می شوند.
وی افزود: در سال گذشته  22هزار نفر از اقشار مختلف از جمله2000 نفر دانشجو، 11000 دانش آموز را در کاروان راهیان نور ثبت نام شدند 544 مدیر کاروان، 259 نفر روحانی و مبلغ کاروان، 130 پزشک و پرستار، 400 نفر راوی دفاع مقدس کاروان ها را روایتگری کردند.
در پایان با حضور سردار علی فضلی مهمان ویژه مراسم از راویان، پزشکان خادمان راهیان نور تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار