کد خبر: ۳۹۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲ 13 March 2017
به گزارش تابناک یزد، معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه استان یزد گفت: ۱۲ هزار نفر ساعت دوره آموزشی اقتصاد مقاومتی در یزد برگزار شد.

مجید دهقانی‌زاده  در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد با اشاره به تا اینکه 80 تا 85 درصد از مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی یزد به نتیجه رسیده، اظهار داشت: در تمام شهرستان‌های استان یزد، این ستاد تشکیل شده و هر شهرستان حداقل 5 جلسه ستاد اصلی را برگزار کرده است.

وی به تهیه شناسنامه تفصیلی طرح‌های اقتصاد مقاومتی یزد اشاره کرد و افزود: بالغ بر 97 پروژه اقتصاد مقاومتی در ستاد بررسی و تصویب شده که کارهای پیگیری و اجرای آنها در حال انجام است.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه استان یزد با اشاره به اقداماتی که در حوزه رفع موانع تولید در استان یزد انجام شده اشاره کرد و ادامه داد: کارگروه تسهیل استان یزد 35 جلسه اصلی برگزار کرده و خوشبختانه کارهای محوله به این ستاد به صورت خوبی دنبال شده است.

دهقانی‌زاده خاطرنشان کرد: در راستای فرهنگ‌سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدامات بسیار خوبی انجام شده که از جمله این موارد می‌توان به برگزاری بیش از 12 هزار نفر ساعت دوره آموزشی در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

وی به همکاری صدا و سیمای استان یزد با ستاد اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: 190 ساعت برنامه در این حوزه توسط صدا و سیما تولید شده و بیش از 320 ساعت هم روی آنتن رفته است.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه استان یزد با بیان اینکه در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، طرح واگذاری پروژه‌ها به بخه خصوصی دنبال شد، ادامه داد: 280 پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی احصا که تاکنون 83 پروژه واگذار شده است.

دهقانی‌زاده خاطرنشان کرد: سهمیه در نظر گرفته شده برای استان یزد 85 پروژه بوده که خوشبختانه با واگذاری 83 پروژه نزدیک به 100 درصد سهمیه را انجام دادیم..

وی ادامه داد: در حوزه مبارزه با اقتصاد زیرزمینی از جمله قاچاق کالا حرکت خوبی در استان یزد انجام شده و در 10 ماهه امسال بیش از یک هزار پرونده با ارزش 72 میلیارد تومان در استان یزد ایجاد شده که که از لحاظ تعداد 7 درصد و از لحاظ ارزش 104 درصد رشد داشته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار