آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ممسنی در سال 1395 عصر امروز در سالن همایشهای فرمانداری و با سخنرانی مهندس پیکری برگزار شد
کد خبر: ۳۹۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲ 12 March 2017


تابناک فارس به نقل از دیار ممسنی:رهام پیکری فرماندار شهرستان ممسنی در ابتدای این جلسه به دلخوری امام جمعه محترم شهرستان از بی مهری مسئولین شهرستان و عدم حضور در مراسم غبارروبی گلزار شهدا و تشییع شهید گمنام اشاره کرد که شاید دلیل عدم حضور ایشان در جلسه شورای اداری بود.

فرماندارممسنی

فرماندار ممسنی اضافه کرد :مسئولین به تعهدات اخلاقی که دارند پایبند نبودند.تخصص مدیران باید با تعهد همراه باشد.اگر دین ندارید لااقل آزاده مرد باشید. ما این مسائل را به استان ارسال خواهیم کرد.بعضی بانکها چیزی بنام سود اما در واقع ربا ۲۰ تا ۵۰% میگیرند اما حاضر نشدند برای مراسمات یک بنر نصب کنند.

مهندس پیکری در ادامه صحبتهایش از مدیران بانکهای شهرستان خواست مطابق بخشنامه بانک مرکزی سقف برداشت تا ۵۰۰ هزار تومان از خودپرداز ها را اجرایی کنند تا مردم در ایام نوروز با مشکل مواجه نشوند. وی به این موضوع اشاره کرد که از لحاظ آماری شهرستان ممسنی در کل کشور بیشترین آمار نقدینگی برداشت از خودپردازها را دارد و خواستار تامین اسکناس خودپردازها برای ایام نوروز شد

ایشان سپس از مدیران خواست با شرکت در جشن نیکوکاری شادیهای خود را با دیگران تقسیم کنند.

پارکینگهای موقتی در شهر

مهندس پیکری بیان داشت با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و شهرداری قرار است محیطهای مدارس سطح شهر که به خیابانهای اصلی دسترسی دارند در ایام نوروز با اخذ هزینه های مربوطه به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار گیرند.

لاین بندی تاکسی های شهر

فرماندار شهرستان از شهرداری خواست کار لاین بندی تاکسی های درون شهری را انجام دهد.تا تاکسی ها در سطح شهر در گردش باشند و کلیه مسیرها دارای خط تاکسی باشد. مهندس پیکری به این موضوع اشاره کرد که اغلب تاکسی های نورآباد در یک صف مشخص در میدان امام فقط مسیر مرکز شهر تا اسکان عشایر را سرویس دهی میکنند که غیرقابل قبول است.

مهندس پیکری همچنین از حمل و نقل خواست تدابیری بیندیشد تا ایستگاه های برون شهری متناسب با مسیر منتهی آنها یک مکان مشخص داشته باشند تا همه ی مسیرها به میدان امام ختم نشود.

فرماندار از صحبتهای رئیس مخابرات قانع نشد

فرماندار ممسنی در پایان جلسه امروز از علی دشتی رئیس مخابرات شهرستان در خصوص قطعی شبکه اینترنت و مشکلات آنتن دهی خطوط تلفن همراه توضیح خواست که دشتی در این خصوص گفت : ممسنی چهارمین شهری بود که تجهیزات نسل چهارم ۴G در آن نصب شده است.از لحاظ فیزیکی و زیر ساخت کارها انجام شده است اما در بحث نرم افزاری مشکلاتی وجود دارد که دارند آنرا پیگری میکنند.

مهندس پیکری اما از صحبتهای رئیس مخابرات قانع نشد و گفت :برای ما رفع سریع این مشکل مهم است نه دلایل آن. الان کل شهر و حتی بعضی روستها با مشکل آنتن دهی و قطع خطوط مواجه شدند .آقای روزگار مدیرعامل مخابرات استان الان دو بار به من وعده رفع مشکل را داده است ولی بازهم مشکل پابرجاست و باید تا قبل از پایان سال مشکل را حل کنید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار