سریال «در جستجوی آرامش» بعد از ظهر دیروز میزبان مدیران شبکه پنج سیما بود. مدیر شبکه پنج و مدیر فیلم و سریال این شبکه با ابراز خرسندی از روند تولید، با عوامل این سریال به گپ و گفتگو نشستند.
کد خبر: ۳۹۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 12 March 2017

به گزارش تابناک : سریال «در جستجوی آرامش» بعد از ظهر دیروز میزبان مدیران شبکه پنج سیما بود. مدیر شبکه پنج و مدیر فیلم و سریال این شبکه با ابراز خرسندی از روند تولید، با عوامل این سریال به گپ و گفتگو نشستند.

مدیران شبکه پنج سیما روز گذشته در فرهنگسرای علوم پزشکی واقع در کتابخانه ملی ایران از پشت صحنه سریال در جستجوی آرامش بازدید کردند. در این بازدید که مجید زین العابدین مدیر شبکه پنج و غلامرضا الماسی مدیر فیلم و سریال شبکه پنج حضور داشتند، سعید سلطانی کارگردان و علی آشتیانی پور تهیه کننده این سریال به بیان نقطه نظرهای خود راجع به این پروژه پرداختند.

سکانسی که روز گذشته ضبط شد مربوط به سخنرانی مهدی هاشمی در نقش دکتر بهروز امینی بود. در این سکانس هاشمی با تشویق حضار به روی سن میرود ولی به خاطر نامساعد بودن حال روحی قادر به سخنرانی نیست. دکتر امینی دکتری در قصه این سریال پزشکی متعهد است که توانسته در داخل کشور دارویی برای سرطان را تولید کند ولی به خاطر دلایلی تولید دارو متوقف می شود و او بین دو راهی منافع ملی و شخصی قرار می گیرد.

تا به حال نیمی از این سریال 40 قسمتی ضبط شده است و گمان می رود فیلمبرداری آن تا پایان فروردین ماه ادامه داشته باشد. در جستجوی آرامش قبل از شروع ماه مبارک رمضان روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.

در این مجموعه بازیگرانی مانند مهدی هاشمی، داریوش فرهنگ، جمشید مشایخی، پژمان بازغی، فرشته سرابندی، حدیث میرامینی، کمند امیرسلیمانی، محمد متوسلانی و عطاالله عمرانی طالقانی به ایفای نقش می پردازند.

عوامل دیگر این سریال عبارتند از: حمید طاهری و صادق خوشحال (نویسندگان،) ناصر محمود کلایه (مدیر تصویربرداری)، وحید سلطانی (صدابردار)، سید حیدر نجفی(صدا گذار)، مجید آشتیانی پور (مدیر تولید)، عادل سلطانی (دستیار اول کارگردان)، بیتا ارسطویی (منشی صحنه)، بهزاد عبدی (موسیقی)، محسن آهنگرانی (طراح صحنه و لباس)، سودابه سعیدنیا (تدوین) و ایمان امیدواری (طراح چهره و لباس).



منبع : باشگاه خبرنگاران پویا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار