در آستانه چهارشنبه آخر سال؛
تابناک مرکزی: بر اثر انفجار ترقه های دست ساز در یک منزل مسکونی در خیابان امام(ره)، مالک آن مصدوم شد.
کد خبر: ۳۹۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 11 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام پایگاه خبری 125، ساعت 16:16 دقیقه روز گذشته با تماس عوامل انتظامی و اعلام انفجار در یک منزل مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک، آتش نشانان ایستگاه 130 را به خیابان امام(ره)، جنب کبابی زیتون رهسپار کرد.

افسر آماده عملیات آتش نشانی اراک گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشخص شد در یک منزل مسکونی قدیمی ساز انفجار رخ داده و با توجه به بسته بودن درب ورودی با دستور عوامل انتظامی حاضر در محل، آتش نشانان اقدام به باز کردن آن کرده و وارد منزل شدند.

وی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی بلافاصله اقدام به قطع جریان برق و گاز ساختمان کرده و در ادامه به جستجو در ساختمان پرداخته که در قسمت سرویس بهداشتی با یک مرد برخورد کردند که به نظر میرسید مالک منزل بوده و بر اثر انفجار دچار مصدومیت شده بود.

وی در ادامه افزود: در محل حادثه بقایای ترقه های دست ساز مشاهده می شد که بر اثر شواهد مالک منزل مسکونی پس از رسیدن نیروهای پلیس، قصد معدوم کردن آنها را داشته که به یکباره منفجر می شوند.

این افسر آماده آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان فرد مصدوم را به عوامل اورژانس جهت انتقال به مراکز درمانی داده تحویل داده و با ایمن سازی محل حادثه، برای انجام اقدامات قانونی منزل مذکور تحویل عوامل انتظامی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار