توزیع اسکناس‌ های نو از فردا در شعب بانک‌های استان فارس آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۹۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 11 March 2017
عبدالناصر بذرافشان رئیس شورای سیاست‌گذاری بانک‌های استان فارس با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور توزیع اسکناس‌های نو به متقاضیان از فردا در بانک‌های منتخب استان فارس آغاز می‌شود گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در بانک مرکزی امسال بانک‌های منتخب به متقاضیان اسکناس نو، 100 برگ اسکناس 20.000 ریالی و 100 برگ اسکناس 50.000 ریالی می‌دهند.

بذرافشان افزود: این اسکنانس ها در شعب بانک‌های ملی ایران، صادرات ایران، ملت، سپه، اقتصاد نوین، سینا، پست بانک و پارسیان توزیع می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در استان فارس شعب خاصی برای توزیع اسکان‌های نو در نظر گرفته نشده و مردم با مراجعه به همه شعب بانک‌های منتخب می‌توانند اسکناس نو دریافت کنند، ادامه داد: بانک‌های منتخب براساس سهمیه‌ای که برای آنها در نظر گرفته شده اقدام به توزیع اسکانس‌های نو می‌کنند.
 
بذرافشان بیان کرد: بانک مرکزی به بانک‌ها اجازه داده است که سقف برداشت از خودپردازها را 300 هزار تومن به 500 هزار تومن افزایش دهند اما این طرح موقتی است و تنها تا 15 فرودین‌ماه ادامه دارد.
 
وی اظهار داشت: هر خودپردازی که پول نقد آن تمام شود در کمتر از 2 ساعت دوباره پول نقد در آن گذاشته می شود تا شهروندان و مسافران در زمینه تهیه پول نقد با مشکل برخورد نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار