عقلانیتی که جمنا به آن رسیده است
رضا روستاآزاد، عضو مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب(جمنا) تاکید کرد، ما تیم اجرایی همراه رئیس جمهور احتمالی آینده را هم مورد ارزیابی قرار خواهیم داد که این تیم تحت عنوان معاونین یا کابینه احتمالی است.
کد خبر: ۳۹۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 11 March 2017
  رضا روستا آزاد، عضو مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب(جمنا) تاکید کرد، ما تیم اجرایی همراه رئیس جمهور احتمالی آینده را هم  مورد ارزیابی قرار خواهیم داد که این تیم تحت عنوان معاونین یا کابینه احتمالی است.

اینها نشانه هایی از عقلانیت سیاسی است که در سخنان یکی از اعضای موثر تیم جمنا به آن اشاره شده است. بله نکته همینجاست که بایستی نه تنها رییس جمهور مورد نظر بلکه کابینه او نیز برای مردم مشخص باشد . چراکه کابینه نمودی از افکار و اندیشه های رییس جمهور و علی القاعده صحنه بندی منسبات سیاسی کلان اجرائی کشور است .
 
به نظر می رسد جمنا اگر در انتخابات ریاست جمهوری نیز موفق نباشد حداقل این بلوغ سیاسی را در مناسبات سیاسی نهادینه می کند که  مردم بعد از این تنها یک فرد را مد نظر انتخاب خود قرار ندهند. این می تواند بستری برای ورود عاقلانه به رقابت های سیاسی گروهها و مردم باشد.هرچند می توان امیدوار بود در گام بعدی علاوه بر کابینه مورد نظر برنامه های کلان گروه های مهم سیاسی نیز به پیوست در معرض انتخاب مردم قار گیرد.
 
حسن ورزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :