معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح بیمارستان قلب فرشچیان در سفر سال آینده هیئت دولت به استان همدان خبر داد و گفت: اعتبارات عمرانی بیمارستان قلب ۱۰۰ درصد تخصیص یافت.
کد خبر: ۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰ 09 February 2015
معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح بیمارستان قلب فرشچیان در سفر سال آینده هیئت دولت به استان همدان خبر داد و گفت: اعتبارات عمرانی بیمارستان قلب ۱۰۰ درصد تخصیص یافت.

به گزارش تسنیم، رشید حیدری مقدم در در آیین افتتاح پروژه توسعه دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: بیمارستان قلب فرشچیان دارای ۲۱۸ تخت بستری است که به عنوان یکی از پروژه‌های مهم وزارت بهداشت در غرب کشور مطرح است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۸ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای اتمام اقدامات اجرایی این بیمارستان در نظر گرفته شده است، افزود: این پروژه از معدود پروژه‌هایی بود که در نیمه نخست امسال ۱۰۰ درصد اعتبار عمرانی آن تخصیص داشت.

حیدری مقدم با بیان اینکه بیمارستان قلب فرشچیان سال آینده در سفر هیئت دولت به استان همدان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: ۱۲ کارگروه تخصصی برای تجهیز این بیمارستان تشکیل شده که امیدواریم به زودی این اقدام عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال ۲۰ پروژه با اعتبار ۸ میلیارد تومان در استان همدان به بهره‎برداری می‌‏رسد، گفت: افتتاح ۱۰ خانه بهداشت با اعتبار  ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و بهره‌برداری کلینیک ویژه شماره ۳ شهرستان همدان با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از جمله پروژه‌های دهه فجر در همدان است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: در حال حاضر اعضای هیئت علمی مطب خصوصی نداشته و ملزم به ارائه خدمات در کلینیک‌ها شده‌اند که این مسئله سطح خدمات ارائه شده به مردم را افزایش می‎دهد.

وی با اشاره به اینکه پروژه توسعه ساختمان دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی امروز به بهره‌برداری رسیده است، افزود: برای اجرای این پروژه‌ها ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حیدری مقدم فضای دانشگاه علوم پزشکی را ۶ هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: با بهره‎برداری از فاز توسعه دانشکده‌ها ۳ هزار مترمربع به مساحت دانشگاه علوم پزشکی افزوده شده و به ۹ هزار مترمربع رسیده است که البته این مساحت بدون احتساب مساحت دانشکده داروسازی است.

وی با اشاره به اینکه ۴۲ مرکز فوریت پزشکی در استان همدان فعالیت می‎کند، تصریح کرد: به علت وجود مشلات زیرساختی تنها ۱۲ مرکز دارای چارت سازمانی وزارت بهداشت و نیروی انسانی است و مابقی از طریق اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی مدیریت می‎شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تصریح کرد: امیدواریم نمایندگان مردم در مجلس و استاندار همدان در این زمینه پیگیری‌های لازم را داشته باشند تا بتوان این مشکل را برطرف کرده و خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

حیدری مقدم یکی از مشکلات بخش درمان استان همدان را نبود دستگاه MRI در مراکز درمانی دولت دانست و گفت: قرارداد تامین دستگاه پیشرفته MRI و رادیوتراپی منعقد شده و به زودی وارد استان می‎شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار