جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی خبر داد
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از کشف یک هزار و 900 کیلوگرم مواد مخدر توسط دستگاه‌های مختلف امنیتی و انتظامی استان عضو کمیته مقابله در 11 ماهه گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵ 07 March 2017
به گزارش تابناک تبریز، سردار علی محمدی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان اظهار داشت: در حوزه کمیته مقابله با اعتیاد در طول 11 ماه گذشته در استان از تعداد 81 مصوبه 74 مورد اجرایی شده است.

وی افزود: اقدامات انجام گرفته بیشتر در ارتباط با هماهنگی با دستگاه‌های عضو کمیته در رابطه با ورود به عرضه، تولید و ترانزیت مواد مخدر، اجرای طرح‌های مقابله ای، پاکسازی معتادان متجاهر و شناسایی و تخریب محلات مخروبه پاتق معتادان بوده است.

محمدی به ارائه آموزش‌های لازم در خصوص شناخت انواع مواد مخدر و جاسازی برای کارکنان نیروی انتظامی، بسیج و سپاه، در راه‌اندازی کمیته اطلاعاتی موادمخدر جهت اشراف اطلاعاتی و تجهیز و تکمیل ایستگاه پیامبر اعظم اشاره کرد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: موضوع گسترش دامنه موادمخدر در روستاهای استان را مورد توجه قرار داده‌‌ایم و همچنین سرکشی به مبادی ورودی و خروج شهرها و پارکینگ‌ها را نیز در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه دو قلاده سگ مواد‌یاب به گمرکات استان تخصیص یافته که در مرزهای نوردوز و جلفا به کارگیری می‌شود و پیگیری به کارگیری قلاده سوم در حال انجام است، افزود: برای بررسی وضعیت قاچاق مواد مخدر در مبادی ورودی و خروجی شهر عضویت برخی از دستگاه‌های اجرایی مثل فرودگاه و راه‌آهن در دستور کار کمیته قرار گرفت.

محمدی همچنین از پاک‌سازی اطراف محیط‌های آموزشی مثل مدارس و دانشگاه‌ها از وجود توزیع کنندگان مواد مخدر و خرده‌فروشان، و امحاء 730 کیلوگرم مواد مخدر غیردارویی در استان‌های آذربایحان‌شرقی، غربی و اردبیل و زنجان در هفته نیروی انتظامی یاد کرد.

انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار