هافبک صرب تبار چلسی معتقد است تجربه قهرمانی دو سال پیش چلسی به انها برای حفظ صدرنشینی کمک کرده است.
کد خبر: ۳۸۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 06 March 2017

به گزارش تابناک :چلسی امشب باید در هفته بیست و هفتم لیگ برتر برابر وستهام به میدان برود تا بتواند از جایگاه خود در صدر جدول مراقبت کند. 

نمانیا ماتیچ ابراز امیدواری کرد چلسی با برتری برابر وستهام گام بلندی برای قهرمانی بردارد. او در این باره گفت: می‌خواهیم بازی با وستهام را با برد به پایان برسانیم. بازی سختی برابر آنها داریم اما می‌خواهیم گام بلندی برای قهرمانی برداریم و بتوانیم خودمان را به قهرمانی نزدیک‌تر کنیم. تا الان تجربه خیلی زیادی داریم چون دو سال پیش با مورینیو توانستیم قهرمان شویم و آن دوره تجربه خیلی خوبی برای ما بود. اگر امتیاز از دست بدهیم کار سخت می شود چون بقیه تیم های مدعی انگیزه پیدا می‌کنند و همین باعث می شود تا رقابت در هفته های پایانی حساس تر شود. ما فصل قبل خیلی بد کار کردیم و الان می توانیم به خوبی درک کنیم که بازیکنان لسترسیتی چه احساسی دارند. 

چلسی در حالی برابر وستهام قرار می گیرد که با شکست برابر این تیم از جام اتحادیه حذف شد. جامی که در نهایت با قهرمانی منچستریونایتد به پایان رسید.

آنتونیو کونته در دومین خرید این تیم توانست انگولو کانته فرانسوی را از لسترسیتی به خدمت بگیرد. این در حالی است که نمانیا ماتیچ صربستانی نیز در این تیم حضور دارد و یکی از بهترین بازیکنان دو فصل قبل آبی های لندن بوده است. او درباره این موضوع گفت: کانته بازیکن خیلی خوبی است. این خیلی خوب است که او را در تیم خود داریم. خیلی خوشحال هستم که دیگر برابر او بازی نخواهیم داشت و او هم جزئی از تیم چلسی است. در این فصل باید بتوانیم با تمرکز بالا در زمین باشیم و عملکرد فصل قبل خودمان را جبران کنیم. بدون شک با حضور بازیکنانی چون کانته و میچی باتشوایی که به ترکیب تیم اضافه شدند، کار ما آسان‌تر خواهد شد.



منبع : دیلی تلگراف

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار