همزمان با آغاز طرح «عیدانه کتاب» در کتابفروشی‌های عضو این طرح در سراسر کشور، استان مازندران نیز با ١٩ کتابفروشی فعال از روز یکشنبه ( ١٥ اسفند) به استقبال این طرح می رود.
کد خبر: ۳۸۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ 05 March 2017
 کارمند شمال، طرح «عیدانه کتاب» با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم» از (۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین‌ ٩٦ ) در کتاب‌فروشی‌های عضو این طرح اجرا می شود.
 
تاکنون ۷۵۴ کتابفروشی از ۳۱ استان کشور در طرح «عیدانه کتاب» مشارکت کرده‌اند که از این تعداد ۶۰۲ کتابفروشی از مراکز استان ها و ۱۵۲ کتابفروشی از شهرستان ها عضو طرح شده‌اند. استان مازندران با ١٩ کتابفروشی فعال در این طرح مشارکت دارد.
 
طرح‌های حمایتی از کتابفروشی‌ها که اولین‌بار با طرح «کتاب‌فروشی به وسعت ایران» در هفته کتاب سال گذشته برگزار شد و با طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه تداوم یافت، با طرح عیدانه کتاب ادامه پیدا می‌کند.
 
علا‌مندان به کتاب می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی خود به مدت یک ماه با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های عضو در شهرهای خود، کتاب‌های حوزه بزرگسال را با ۲۰ درصد و کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنند.
 
بر اساس طرح عیدانه کتاب، برای هر نفر تا سقف ٢٠ هزار تومان یارانه کتاب در نظر گرفته شده است.
 
شایان ذکر است: طرح عیدانه کتاب در شهرهای مختلف مازندران به این ترتیب برگزار می شود. در شهرستان بابل: کابفروشی انتشارات اکسیر قلم و تیمورزاده، اندیشه، کتاب مهتاب، در شهرستان ساری: کتابفروشی توسعه علوم، شهر کتاب ساری، کانون، در شهرستان نور: کتابفروشی شهر کتاب رویان، کافه کتاب نور، در شهرستان نوشهر: کتابفروشی شهر کتاب نوشهر، درشهرستان چالوس: کتابفروشی شهر کتاب چالوس، پژوهشگران، در شهرستان تنکابن: کتابفروشی شهر کتاب تنکابن، در شهرستان قائم شهر: کتابفروشی انتشارات سلام سبز، سرزمین کتاب، شهر کتاب قائم شهر، کتابسرای پارس و درشهرستان بهشهر: کتابفروشی شهر کتاب بهشهر.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار