روی خوش سینما با امید به فروش بالا ؛
پروانه نمایش «گشت 2» ساخته سعید سهیلی صادر و اکران این فیلم در نوروز 96 قطعی شد تا حال و هوای سینمای ایران به خاطر این فیلم طنز امیدوارکننده و وضعیت این کارگردان مشهدی در آستانه بهار، بهتر به نظر برسد.
کد خبر: ۳۸۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 01 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، سعید سهیلی که به گفته خودش در برنامه 7 هفته گذشته حال و روز چندان خوبی ندارد و مشخص نبود فیلمش در تعطیلات عید امسال اکران شود احتمالا باید خوشحال باشد که بالاخره پروانه نمایش «گشت 2»  صادر و اکران این فیلم در نوروز 96 قطعی شد.

گفتنی است، این فیلم در جلسه آخر پروانه نمایش بازبینی و مجوز اکران آن صادر شد تا بدین طریق اکران این فیلم در نوروز 96 قطعی شود.

بازیگران «گشت ارشاد 2»، عبارتند از: حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدالله یکتا، صفر کشکولی، محمد الهی، فاطمه شکری، داوود مقدادی، رضا شمس الدین، فاطمه مرتاضی، منصور نوبخت، ملیحه جلیلی، محمدعلی نقلی لو، هادی افضلی، محمدکریم ولدخانی، شهرام احمدنیا و مهدی ماهانی.

داستان فصل دوم «گشت 2» از زمانی آغاز می شود که عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده و سراغ عطا می روند، عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی به هوش آمده و به زندگی عادی برگشته است.این سه رفیق دوباره با هم همراه شده و در پی کاری شرافتمندانه می گردند، اما پس از تلاش های بسیار سرانجام ناچار می شوند دوباره ...

 سهیلی پیش از این گفته بود: امیدوارم همان اتفاقات خوبی که در زمان اکران برای «گشت ارشاد 1» رخ داد برای این فیلم اتفاق بیفتد و «گشت ارشاد2» هم با استقبال مخاطبان همراه باشد ضمن اینکه امیدوارم اتفاقات بدی هم که «گشت ارشاد 1» با آن مواجه شد دیگر تکرار نشوند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار