شجاعی بابیان اینکه قیمت گوشت مرغ نیز در بازار متعادل و منطقی است به‌طوری‌که قیمت هر کیلوگرم مرغ ۷۰۰۰ تا ۷۲۰۰ تومان است، خاطرنشان کرد: مرغ دولتی نیز باقیمت ۵۵۰۰ تومان برای عرضه در نمایشگاه در نظر گرفته‌شده است.
کد خبر: ۳۸۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 28 February 2017
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه قیمت صعودی گوشت قرمز متوقف شده است، گفت: حرکت صعودی افزایش قیمت گوشت قرمز متوقف و سیر نزولی پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا؛ علیرضا شجاعی با اشاره به اینکه دولت واردات لاشه سرد و دام را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت مخلوط گوسفندی در بازار همدان بین 33تا 34 هزارتومان وگوشت پاک شده وآماده بین 42 تا 44 هزار تومان است.

وی از نصب لیبل‌های رنگی بر روی لاشه دام خبر داد و افزود: لیبل‌زنی بر روی لاشه دام بیش از یک هفته به وسیله اداره دامپزشکی استان درحال انجام است و از ابتدای هفته آینده نیز لیبل‌های رنگی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر رنگ از لیبل‌های نصب شده بر روی لاشه دام مبین نوع گوشت خواهد بود، تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده تا با حذف واسطه‌های مازاد نزول قیمت گوشت را داشته باشیم.

شجاعی با بیان اینکه قیمت گوشت مرغ نیز در بازار متعادل و منطقی است به‌طوریکه قیمت هرکیلوگرم مرغ 7000تا 7200 تومان است، خاطرنشان کرد: مرغ دولتی نیز با قیمت 5500 تومان برای عرضه در نمایشگاه درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه مازاد گوشت مرغ در استان وجود دارد، گفت: خوشبختانه بیماری شایعی که در کشور وجود داشت به همدان نرسید و هیچ مکان آلوده‌ای در همدان شناسایی نشده است.

وی با بیان اینکه توزیع مرغ دولتی در حد کم آغاز شده است، افزود: توزیع مرغ به علت اینکه کشش بازار و تقاضا وجود ندارد در حد پایین آغاز شده است.

شجاعی درباره توزیع میوه شب عید نیز بیان کرد: برای اینکه حجم کالا در بخش دولتی نمایان شود و از نظر روانی مردم مطمئن باشند که میوه به اندازه کافی در بازار وجود دارد وجود چادرهای توزیع ضروری است.

وی با اشاره به توزیع میوه شب عید به صورت سیار گفت: 80 نیروی سازمان صنعت، معدن و تجارت برای نظارت بر بازار میوه شب عید حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار