مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان بابیان اینکه این خوابگاه برای کمک به دانشجویان متأهل و نیازمند رشته تحصیلات تکمیلی پزشکی ساخته می‌شود، افزود: بازنماندن دانشجویان مستعد و علاقه‌مند به تحصیل به لحاظ مشکلات مالی و مسکن ازجمله اهداف ساخت این خوابگاه است.
کد خبر: ۳۸۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 28 February 2017
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان از افتتاح ۳۰ واحد از ۱۱۰ واحد خوابگاه دانشجویان متأهل رشته تحصیلات تکمیلی پزشکی همدان طی اوایل سال آینده خبر داد.

به گزارش مهر، محمدصادق صبا در بازدید از پروژه خوابگاهی همدان از بهره‌برداری ۳۰ واحد از ۱۱۰ واحد خوابگاه دانشجویان متأهل و نیازمند رشته تحصیلات تکمیلی پزشکی خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده این واحدها در ابتدای سال آینده افتتاح می‌شوند.

وی با اشاره به حمایت و کمک‌های خیران به ویژه خانواده مرحوم فرشچیان در تکمیل این واحدها، گفت:۸۰ واحد از این مجتمع ۱۱۰واحدی تا مرحله اجرای فوندانسیون پیشرفت فیزیکی داشته و برای تهیه تیرآهن و ادامه کار نیاز به حمایت و کمک خیران داریم.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه این خوابگاه برای کمک به دانشجویان متأهل ونیازمند رشته تحصیلات تکمیلی پزشکی ساخته می‌شود،افزود: باز نماندن دانشجویان مستعد و علاقه‌مند به تحصیل به لحاظ مشکلات مالی و مسکن از جمله اهداف ساخت این خوابگاه است.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای سطح دانش پزشکی و افزایش پزشکان متخصص در دسترس استان همدان با ساخت این خوابگاه، گفت: کمک به رفع مشکلات درمانی مردم و تقویت روحیه ایثارگری و خیرپروری در میان افراد تحصیلکرده و متخصص به منظور حمایت از بیماران نیازمند از دیگر اهداف به شمار می‌رود.

صبا با اشاره به کمک مجمع خیران سلامت به بیماران سخت‌درمان، عنوان کرد: نگاه معصومانه دردمندان به دستان پرسخاوت نیکوکاران دوخته شده و به طور حتم مساعدت به نیازمندان نزد خداوند سبحان بی‌اجر نخواهد ماند.

وی با اشاره به فعالیت امور مددکاری مجمع خیرین سلامت در ایام سال، گفت: این واحد با اجرای طرح سخاوت برای کمک به بیماران نیازمند سخت‌ درمان، قدم‌های مثبتی برداشته است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان افزود: مجمع خیرین سلامت همواره تلاش می‌کند با کمک خیران نیک‌اندیش قدم‌های موثری در کمک به نیازمندان بردارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار