همزمان با ایام فاطمیه دوم و مناسبت تبلیغی این ایام، حوزه‌های علمیه طی چند روز آینده تعطیل خواهد بود. دروس مراجع معظم تقلید روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته تعطیل خواهد بود و امکان عدم برگزاری دروس در روزهای ابتدایی هفته آینده نیز وجود دارد.
کد خبر: ۳۸۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۰ 28 February 2017
به گزارش تابناک قم، همزمان با فرارسیدن ایام سوگ و حزن حضرت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه(س) در ایامی منسوب به فاطمیه دوم حوزه‌های علمیه نیز از فردا به مدت چند روز تعطیل خواهند بود.

دروس مراجع معظم تقلید روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته تعطیل خواهد بود و امکان عدم برگزاری دروس در روزهای ابتدایی هفته آینده نیز وجود دارد.

مراجع معظم تقلید در آخرین درس این هفته خود با اعلام تعطیلی حوزه به مناسبت ایام فاطمیه از طلاب خواستند تا در این ایام قدر فرصت تبلیغی را بدانند و به تبیین فضایل بانوی گرامی اسلام با رعایت مسایل تقریبی بپردازند.

آیت‌الله مکارم شیرازی نیز امروز در پایان درس خود از برگزاری ادامه دروس در روز شنبه هفته آینده ۱۴ اسفندماه خبر داد.

همچنین آیت الله نوری همدانی از مبلغان و روحانیون خواست تا در این ایام به تبلیغ بپردازند و به خصوص حقایق زندگی حضرت زهرا از جمله روایاتی که در مورد مقام آن حضرت بیان شده را ترویج کنند.

یادآور می‌شود مراسم عزاداری در این ایام همزمان با مساجد و حسینیه‌های سراسر کشور در بیوت مراجع معظم تقلید نیز دایر خواهد بود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار