شهردار ارومیه در مراسم گرامیداشت هفته مهندس:
شهردار ارومیه در مراسم گرامیداشت هفته مهندس که در نمازخانه شهرداری برگزار شد، گفت: مهندسین شهرداری پیشقراولان توسعه و پیشرفت شهر ارومیه هستند.
کد خبر: ۳۸۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 27 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 محمد حضرت پور،شهردار ارومیه در مراسم گرامیداشت هفته مهندس که با حضور مدیران و مهندسین شهرداری برگزار شد، با تبریک هفته مهندس وبا بیان اینکه مهندسین شهرداری پیشقراولان  توسعه شهر ارومیه هستند، گفت:اتفاقات مبارک در شهرداری و به نیکی یاد کردن مردم از شهرداری حاصل ابتکار و تلاش مهندسین شهرداری است.

وی افزود: در طول دوره خدمتم از سال ۹۱ خوشحالم که در خدمت پاکدسترین انسانها اعم از مشاورین حقوقی و سایر کارکنان  بودم و تقوای الهی و تعصب به شهرمان در  رفتارهای آنها دیده می شود.

حضرت پور با تقدیر از تلاشهای مهندسین شهرداری تاکید کرد: نام حضرت پور، پدر خانواده شهرداری نماد مجموعه شهرداری است و مدیون آنها است.

شهردار ارومیه با انتقاد از برخی های ادعاهای نادرست در خصوص شهرداری در آستانه  انتخابات سال آینده کارنامه موفق شهرداری و ارتباط خوب  آن با مردم  برهم زننده معادلات بدخواهان شهرداری است.

وی افزود: نوکر مردمی هستیم که این عزت ما مدیون آنها است و خانواده عزتمند شهرداری در مسیر خدمت به مردم  بی تفاوت به انتخابات شورا نخواهند بود و همگام با مردم  در به نمایش گذاشتن مردمی بودن انقلاب  در محور حرکت های اجتماعی علاوه بر اقدامات عمرانی و خدماتی خواهد بود.

حضرت پور با اشاره به  لزوم تکریم کارکنان در شهرداری ارومیه گفت: یک سازمان برای رسیدن به اهداف عالیه جدای از امکانات مادی و رفاهی، توجه جدی به تحصیل کارکنان بود  که از ۱۰ درصد به ۵۰ درصد  تحصیلات عالیه افزایش یافت.

وی با تاکید بر اینکه امانتداری رسالت همه کارکنان در شهرداری در تعامل با مردم مورد توجه ویژه قرار گیرد، تصریح کرد: پویایی سیستم شهرداری نتیجه توجه به تخصص و شخصیت کارکنان است که با ۲۰۰ میلیارد تومان در آمد، ۷۰۰ میلیارد پروژه عمرانی اجرا می کند.

شهردار ارومیه با یادآوری تغییرات بنیادین وبی سابقه در طول پنج سال گذشته شهر ارومیه گفت:  تاریخ پرافتخار کنونی شهرداری از یاد مردم ارومیه  نخواهد رفت که هشت میلیون مترمربع آسفالت معابر خاکی در طول این پنج سال را یکی از نمونه های تلاش های مهندسان ارومیه است.

حضرت با اشاره به کاهش  شدید درآمد شهرداری ها گفت:  ماهی 12میلیارد تومان  هزینه نگهداشت شهر اعم از فضای سبز، جمع آوری زباله و سایر خدمات است و اگر با این کاهش درآمدهای شهرداری، چرخ شهرداری می چرخد نشان از تلاش و انگیزه  کارکنان شهرداری در خدمت به مردم است.

شهردار ارومیه در پایان  از تاخیر و بروز مشکلاتی  در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری از آنان عذرخواهی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار