سید محمد حسینی از گلستان در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی سه گانه کشور ، انتخابی تیم ملی از تیم جهان پیشرو دامون گلستان نایب قهرمانی شد.
کد خبر: ۳۸۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 26 February 2017
سید محمد حسینی از گلستان در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی سه گانه کشور، انتخابی تیم ملی از تیم جهان پیشرو دامون گلستان نایب قهرمانی شد.

مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر در روز جمعه ششم اسفند ماه در جزیره قشم به پایان رسید در پایان این پیکارها و در بخش انفرادی رده سنی بزرگسالان محمد مهدی رحمتی از چهارمحال و بختیاری ، علی عباس‌نژاد از کهگیلویه و بویراحمد و نوید سلیمی از اصفهان اول تا سوم شدند.

در بخش تیمی نیز تیم‌های اصفهان، مرکزی و آذربایجان شرقی در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

اما در رده سنی امید و در بخش انفرادی سید حسن بابایی از قزوین ، سید محمد حسینی از گلستان و بهنام علوی از زنجان و در بخش تیمی نیز تیم های خراسان جنوبی، اصفهان و قزوین عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی جوانان نیز و در بخش انفرادی امیر حسین ولی خانی از اصفهان، سید پارسا محجوب از کرمانشاه و امین سقایی دهکردی از چهارمحال و بختیاری اول تا سوم شدند.
در بخش تیمی این رده سنی نیز تیم‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و سمنان به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

مسابقات سه گانه( شنا، دوچرخه‌سواری و دو ومیدانی) قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت 114 ورزشکار از 23 استان در ساحل سوزا جزیره قشم برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار