مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از آغاز به کار نمایشگاه آثار تجسمی جانبازان در نگارخانه حوزه هنری استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 24 May 2015

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از روابط عمومی حوزه هنری اردبیل رحمان مجرد پیش از ظهر یکشنبه با اعلام این خبر افزود:آثار تجسمی جانبازان بیمارستان ایثار شهید پاریاب در حوزه هنری استان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: رسالت حوزه هنری روز آمدكردن هنر بر دو بنیان اصلی هویت اسلامی، انقلابی و هویت ایرانی است و گفتمان سازی برای هنر اسلامی و ایرانی از طریق حمایت از هنرمندان و جریان‌های هنری فاخر و ارزشی است.

به گفته مجرد برگزاری نمایشگاه های مختلف با هدف معرفی آثار هنرمندان و ایجاد پل ارتباطی در معرفی آثار به عموم مردم است.

وی تصریح کرد: ایده ی اولیه برگزاری نمایشگاه جانبازان از دیدار جمعی هنرمندان و کارکنان حوزه هنری، در بهمن ماه سال گذشته از بیمارستان ایثار شکل گرفت.

به گفته مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان تلاش واحد هنرهای تجسمی در سال جاری، بر محور شناسایی، هدایت و ارتباط حداکثری با هرگونه فعالیت تجسمی در استان و چه بسا سایر استان ها است.

مجرد افزود: در این نمایشگاه، تعداد ۳۲ اثر از ۱۳ جانباز هنرمند در بخش های نقاشی خط، نقاشی و معرق روی چوب به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است هنرمندان این نمایشگاه محمدرضا کلهر، امیرحسین خواجه افضلی، حسین اصفهانی، حسین فرهادی، علی کاری، فریدون عباسیان، عبداله مرادی، محمد حسین پور، هادی رحمانی، مقیم علوی و کیومرث ذبیح اله زاده هستند و علاوه بر این آثار عسگر حقی و رضا جلالی نیز بعنوان مربی هنری جانبازان به نمایش گذاشته شده است.

علاقه مندان تا ۹ خرداد ماه فرصت دارند از این نمایشگاه واقع در ساختمان اداری حوزه هنری استان اردبیل بازدید کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار