مسوولان استاندارد استان اردبیل و گیلان برای افزایش امکانات ایمنی و رعایت ضوابط استاندارد در امکانات و تجهیزات تله کابین حیران تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹ 09 February 2015
به گزارش ایرنا ،تله کابین حیران یکی از مناطق نمونه گردشگری مشترک استان های اردبیل و گیلان می باشد که همه ساله هزاران گردشگر را به خود جلب می کند .

تله کابین حیران به طول مسیر هزار و ۵۰۰ متر منطقه مرتفع و جنگلی فندقلو را به محدوده روستای حیران و ونه بین ارتباط می دهد .

منطقه گردشگری حیران برخوردار از ویژگی های رفاهی و تفریحی می باشد که، در ابتدا، انتها و مسیر این تله کابین برای مسافران و گردشگران امکانات رفاهی، پیست کارتینگ، هتل و رستوران ایجاد شده است .

تله کابین حیران در مرتفع ترین منطقه جنگلی فندقلو قرار گرفته و از طریق آن چشم اندازهای زیبای گردنه حیران ، دریای خزر و مناظر زیبای جنگل فندقلو قبال مشاهده می باشد.

این تله کابیین متشکل از 30 کابین شش نفره معمولی و سه کابین ویژه VIP بوده و ایستگاه های این تله کابین از استانداردترین ایستگاه های موجود در تله کابین های کشور است.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل استاندار استان اردبیل ، هاشم علایی روز دوشنبه در نشست با مسوولان استان گیلان بر افزایش اقدامات ایمنی و استاندارد سازی امکانات این مجموعه گردشگری تاکید کرد.

وی حفظ سلامت و ایمنی گردشگران را یکی از وظایف اصلی استاندارد ذکر کرد و بیان کرد: نظارت و بازرسی مداوم و مستمر از اینگونه مجموعه ها ضروری است .

وی بیان کرد: جلسات و تعاملات مختلفی با دیگر دستگاه های مربوطه و بخش خصوصی برای استاندارد سازی تله کابین حیران انجام شده است.

علائی گفت: شرکت های بازرسی تایید صلاحیت تلاش می کنند تا شروع تعطیلات رسمی نوروزی استانداردسازی تله کابین حیران را به پایان برسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار